Διπλά Φεγγάρια... Κτενά Ρούλα.

Την ώρα που η νύχτα την μέρα μουντζουρώνει
κι ο ήλιος κουρασμένος τραβάει για το γέρμα,
στον ουρανό απλώνεται ένα μαβί σεντόνι
και άστρα αχνοφαίνονται απ'την αρχή ως το τέρμα.
Όταν το σκοτάδι απλώσει το σεντόνι του,
Πιάσε το χέρι μου,
Θέλω να πάμε οι δυό μας ταξίδι μακρινό ως
την άκρη τού μυαλού σου!
Εκεί που ζούνε οι στιγμές
κι ό άχρονος χρόνος λικνίζεται στην παγωμένη
λίμνη τής λησμονιάς.
Θα ταξιδεύουμε τίς νύχτες
που το φεγγάρι δρόμο θά μάς φωτίζει ασημένιο.
Θα σταματάμε ψηλά στα κυπαρίσσια,
να κοιτάμε τα άστρα που καθρεφτίζονται
σε ανύπαρκτους καθρέφτες θρυμματισμένων στεναγμών.
Αν συναντήσουμε αστραπές και κεραυνούς,μην φοβηθείς!
Ερωτεύονται τρελά στις καταιγίδες και με την σμίξη
τους γεννούν ουράνια τόξα.
Φίλα με !
Θεοί κι οι δυό θ' ανυψωθούμε.
Φτερά η αγάπη μας θα γίνει
και θα περάσουμε σε γαλαξίες ανεξερεύνητους,
όπου τα χαμόγελα γίνονται φώς και νεραϊδόσκονη .
Ανάσα γίνε,
στο τζάμι τής καρδιάς μου νεύμα ερωτικό.
Άνοιξε τά χέρια ,
κλείσε τα μάτια και άφησε τον κόσμο να σε διαπεράσει .
Τίποτα δεν θα σε πληγώσει αν δεν του το επιτρέψεις.
Χαλάρωσε,
πάρε την ζωή σου αγκαλιά και χόρεψε μαζί της
Ο κόσμος είναι μιά γκρίζα ζώνη.
Ένα συνεχές σκέψεων, αισθήσεων,
σεξουαλικότητας, προβληματισμών.
Δραπετεύω στην αγαπημένη μου περιπέτεια,
ταξιδεύω στην ανοιχτή θάλασσα.
Κουρσάρος μιάς αγάπης αληθινής και σύ,
ο θησαυρός μου που κρατώ σε σεντούκια διπλοκλείδωτα.
Κάπου πίσω από το ουράνιο τόξο,
εκεί που ο ουρανός έχει μόνο γαλάζιο,
τα όνειρά μου έχουν στόχο να μάς ξεκλειδώσω.
Εσένα, εμένα,
και ένα φιλί απ' αγιόκλημα.......
Κτενά Ρούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου