Γιάννης Χαραλαμπάκης... Γράφω για σένα.

Γράφω για σένα, προσπαθώ να κατανοήσω την θέση σου
στον κόσμο μου, να μετατρέψω τα αρνητικά σου
συναισθήματα σε θετικά, τα λάθη σου σε εξομολόγηση
και τον έρωτα σε μεταλαβιά. Το μυστικό για να γράψεις
είναι να νιώσεις τον πόνο, να παλέψεις με τον ίδιο σου
τον εαυτό, να κλάψεις, να πληγωθείς και αν καταφέρεις
να σταθείς στα πόδια σου, τότε αξίζει να αποτυπώσεις
τα συναισθήματα σου στο χαρτί. Πάντα ήθελα να είσαι
η πρώτη εικόνα που θα βλέπω όταν ξυπνάω και η τελευταία
όταν κοιμάμαι. Ένα βράδυ που σου ζήτησα να
κοιμηθούμε αγκαλιά μου το αρνήθηκες.
Ίσως είσαι απλά ένα όνειρο, ίσως μια μέρα να ξυπνήσω,
ίσως θα έπρεπε να είχα δώσει λίγο περισσότερο χρόνο
στον εαυτό μου, ίσως να είμαι απλά ένας απελπισμένος
που παίζει με τις λέξεις, ίσως δεν θα έπρεπε να αφήσω
τον εαυτό μου να δεθεί μαζί σου. Φταίει το μυαλό μου
που δεν με αφήνει να σκεφτώ τίποτα άλλο, μα να ξέρεις
μια μέρα θα σε διαγράψω οριστικά, το όνειρο θα σβήσει
και θα μείνει η σκιά σου σαν φάντασμα,
σαν μιά ψευδαίσθηση, γιά να μου θυμίζει το λάθος μου...

Γιάννης Χαραλαμπάκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου