Σε ψάχνω χρόνια τώρα... Μίλτος Γήτας.

para56:
“The best way to succeed is to discover what you love and find a way to leave your fingerprints.
”
Σε ψάχνω χρόνια τώρα στο σκοτάδι. 
Σε αφορμές και σε αιτίες.
Στις γειτονιές που έπαιζα παιδί. 
Στις γειτονιές που θα παίζει το παιδί μου.
Στις ουρές των σκέψεων μου. 
Στα δάκρυα που κύλησαν. 
Σε ψάχνω χρόνια τώρα…
Στην ελευθέρια μου και στη φυλακή μου. 
Στις αντοχές και στις πνοές μου.
Στο κρασί που με μέθυσε. 
Στις λέξεις που μας πόνεσαν. 
Σε ψάχνω χρόνια τώρα…
Στις εκφράσεις των προσώπων. 
Στα μακρινά ταξίδια της εφηβείας μου.
Στις σύντομες διαδρομές της ενηλικίωσης. 
Σε ψάχνω χρόνια τώρα στα θέλω, στα όχι και στα μη.
Σε ψάχνω χρόνια τώρα κάθε που νιώθω το φόβο της μοναξιάς.
Σ’ αποκαλώ ποίηση, σ’ αποκαλώ μάνα. 
Σε ψάχνω χρόνια τώρα και σ’ αποκαλώ θάνατο.
Σ’ αποκαλώ παιδί μου…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου