Ονομάζομαι ΖΩΗ... Θώμη Μπαλτσαβιά.

Ονομάζομαι...ΖΩΗ 
και μπορείς να με έχεις για μια φορά μοναχά..δεν είμαι 
ίδια για κανέναν! 

Ονομάζομαι..ΖΩΗ 
και δεν ισχυρίζομαι ότι είμαι εύκολη ή πάντα σου φέρνω 
δώρα ευχάριστα μα είμαι όμορφη... αν με σεβαστείς 
θα περάσουμε καλά μαζί...

Ονομάζομαι..ΖΩΗ 
και είμαι η ανώτατη προσφορά ενός ανώτατου όντος 
προς εσένα.. δεν υποσχέθηκα ποτέ πως θα σε οδηγήσω 
σε δρόμους χωρίς εμπόδια ή στρωμένους με ροδοπέταλα 
μα κρύβω απίστευτες εκπλήξεις..ομορφιές 
στα πιο απλά πράγματα αν είσαι σε θέση να τα δεις 
και να τα ζήσεις στο έπακρο...

Ονομάζομαι..ΖΩΗ..
και μην με κατηγορείς για τα δεινά σου..σκέψου τούτο μόνο...
πως εκτιμάς τα καλά επειδή γνωρίζεις πως είναι το αντίθετο...
αγάπησέ με όσο σ'αγαπώ και μην με φοβάσαι...
έχε υπομονή και πίστη σε μένα..ξέρω τι κάνω...τι φέρνω 
ακόμη κι αν δεν μπορείς να με καταλάβεις πάντα και με θεωρείς 
ενίοτε άδικη... 

Ονομάζομαι ..ΖΩΗ..
και αξίζει να με ζεις κάθε λεπτό επειδή δεν ξέρω μήτε εγώ 
πόσο ακόμη θα είμαστε μαζί...δεν μπορώ να σου δώσω 
τις απαντήσεις ή όσα επιθυμείς αλλά αυτό δε σημαίνει 
πως δεν αξίζεις μήτε πως δεν φέρεις κι εσύ κάποια ευθύνη 
κάνοντας επιλογές ανάλογα με το τι σου φέρνω..
Δέξου με..εκτίμησέ με...αν αγαπήσεις τον εαυτό σου 
εγώ θα είμαι ευχαριστημένη...

Ονομάζομαι..ΖΩΗ 
και δεν θα πάψω να είμαι ΔΩΡΟ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου