Κάνω μια ευχή... Βασιλική Νάκου.

Κάνω μια ευχή.... Εύχομαι...
Πόσοι έχουμε πει αυτή τη λέξη άραγε???
Και όμως παρά πολλοί...
Εύχομαι να χα λεφτά...
Εύχομαι να είχα το ένα εύχομαι είχα το άλλο...
Ξέρετε τι θα ευχόμουν εγώ αν μπορούσα;

Να 'χω την υγεία μου πάνω απ'ολα,τους ανθρώπους που αγαπώ
να ναι πάντα καλά,να με σέβονται,να με εκτιμούν,
να 'ναι δίπλα μου άτομα που με θέλουν για αυτό που είμαι
και όχι για αυτο που θα θέλαν να είμαι...

Πάντα είχα ανθρώπους δίπλα μου πιστεύω που ήθελαν
να με αλλάξουν... Και ρωτώ γιατί τότε είσαι με έναν άνθρωπο
αν δε τον θες για αυτό που είναι??? Γιατί να τον αλλαξεις??
Απλά μη του σπαταλάς τη ζωή και τον χρόνο του Πήγαινε αλλού

Αχ πόσες ευχές έχω κάνει στη ζωή μου,πόσες ευχές δε
πραγματοποιήθηκαν??? Υπήρχαν & υπάρχουν στιγμές
που αναρωτήθηκα,άραγε αξίζω??? Υπαρχει κάποιος να με θέλει
για αυτό που είμαι??? Να μη θέλει να με αλλάξει???
Είτε αυτός-η είναι φίλος φίλη,είτε είναι σχέση οτιδήποτε...

Κάνω μια ευχή.... Ξανά να 'ρθεις χαμένη μου νιώτη...
Κάνω μια ευχή... Να χω πίσω τα χρόνια που μου κλέψανε...
Κανω μια ευχή... Να μην είχα ζήσει όλα τα άσχημα που έζησα...
Κανω μια ευχή... Τα χρόνια που θα 'ρθουν να 'ναι καλύτερα
απ'ολα τα προηγούμενα...

Εύχομαι...
Όσοι με αγαπούν πραγματικά να 'ναι για πάντα κοντά μου...
Παλεψτε για σας ,γιατί κανείς δε θα το κάνει για σας...
Διεκδικήστε ότι πραγματικά σας ανήκει,γιατί κανείς
δε θα σας το δώσει τόσο εύκολα...
Κάνω μια ευχή να χω δίπλα μου όσους πραγματικά πιστεύουν
σε μένα... Κάνω μια ευχή να χαμογελάμε πάντα όλος ο κόσμος...

Nakoy Basilikh 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου