Μου λείπεις γιατί... Σε θέλω γιατί... Νάκου Βασιλική.

gacougnol:
“Philippe Pache
Jessie
August 2019
”
Αυτά τα λόγια καθώς ακούω θυμάμαι... Ένα τραγούδι που μιλάει
απευθείας στη καρδιά μου, από τη πρώτη στιγμή που σε έχασα...
Σε έδιωξα μακριά για να σε σώσω,μα και εγώ πρέπει να σωθώ
από μένα... Ψάχνω τρόπο να έρθεις στα όνειρα μου,να σου πω
όσα δε πρόλαβα,να σε φέρω κοντά μου πριν συμβούν όλα αυτά,
μα μάταια σε έδιωξα μακριά μου...

Πονάω καρδιά μου, πονάω μακριά σου,μου λείπεις,μου λείπει
να νιώθω το βλέμμα σου καρφωμένο πάνω μου...
Ένιωθα ασφάλεια κοντά σου,και τώρα μόνη...
Σκέφτομαι πως τίποτα καλό δεν αξίζω αφού έχασα και σένα,
ή μάλλον σε έδιωξα μακριά μου...
Ήθελα το καλό σου, εγώ ένα καμένο χαρτί από μικρή ήμουν,
εσύ έπρεπε να σωθείς και όχι να σε τραβήξω στο πάτο μαζί μου

Έτσι ένιωθα ναι,δεν ήταν επιλογή μου... Ένα άβουλο πλάσμα
ήμουν που το κάνανε ότι ήθελαν όλοι τους, όχι εσύ όμως...
Εσύ με λάτρευες,με αγαπούσες, προσπάθησες να με βοηθήσεις...
Και εγώ??? Τι έκανα εγώ??? Σε έδιωξα έτσι... Τόσο απλά...

Πολλές φορές κάθομαι τα βράδια και ακούω συνέχεια αυτό το
τραγούδι,και μπαίνω στη θέση του τραγουδιστή,το τραγουδάω
εγώ για σένα. Είμαι στο παράθυρο και κοιτάω έξω τον ουρανό
Είναι νύχτα, σκέφτομαι εσένα,τα όμορφα μάτια σου,τα χέρια σου
πάνω μου... Να μου χαϊδεύουν το πρόσωπο, σιγά σιγά να
κατεβαίνουν προς όλο το σώμα, ένα ρίγος μια ανατρυχίλα εκείνη
τη στιγμή με πνίγει... Σε θέλω να λέω μέσα μου,σε θέλω κοντά
μου να με κάνεις δική σου...

Θέλω η πρώτη μου φορά να ναι μαζί σου...
Κλείνω τα μάτια και είναι σαν να 'σαι εκεί μαζί μου...
Νιώθω την ανάσα σου στο λαιμό μου,τα χέρια σου να με
χαϊδεύουν απαλά σε όλο μου το κορμί, θεέ μου τι όμορφη
αίσθηση... Νιώθω τα χείλη σου στα δικά μου,να με φιλάς στο
λαιμό και σιγά σιγά να κατεβαίνεις να με φιλάς και να με
χαϊδεύεις σε όλο μου το κορμί, τόσο απαλά τόσο τρυφερά όπως
μόνο εσύ ξέρεις... Σε θέλω μωρό μου έλεγα ψυθιριστά...

Άνοιγα τα μάτια να σε δω και ξαφνικά δεν ήσουν εκεί, τόσο
αληθινή ήταν η αίσθηση των χεριών, σου των φιλιών σου...
Υπήρχαν φορές σε σχέσεις τα πρώτα χρόνια,σε σχέσεις
εφήμερες, τις πλάκας,που όταν κάναμε έρωτα έκλεινα πάντα
τα μάτια και έφερνα εσένα μπροστά μου ήθελα να πιστεύω
ότι έκανα έρωτα με σένα... Εσένα τον μεγάλο μου έρωτα!!!

Μου λείπεις μωρό μου όλο μου το κορμί το φωνάζει σε ζητά!!!
Σ'αγαπάω σου λέω κάθε μέρα που ανοίγω τα μάτια μου μαζί
με μια καλημέρα το πρωί και μια καλυνήχτα το βράδυ,
όταν αποφασίσω να κοιμηθώ... Γιατί πολλές φορές ξαγρυπνάω
με τη σκέψη σου, θέλω να κλείνω τα μάτια και να ταξιδεύω στην
αγκαλιά σου,τα φιλιά σου,τα χάδια σου...

Πόσες φορές σκέφτηκα να σε ψάξω μα μάταια, σκεφτόμουν
πως??? Πως θα τον ψάξεις, που??? Δεν ήξερα είχα τελειώσει
πια με τις επαφές μας τις κοινές... Πόσα χρόνια πέρασαν έτσι με
τη θύμηση σου... Υπήρχαν φορές που σκέφτηκα να δώσω ενα
τέλος στη ζωή μου, ζωή χωρίς εσένα δεν την ήθελα, ήσουν το
μόνο στίριγμα που είχα και σε έδιωξα γιατί επέτρεψα να με
νικήσει ο φόβος μου... Υπήρξαν φορές που το προσπάθησα,
αλλά την ίδια στιγμή το μετάνιωσα γιατί σκέφτηκα εσένα...

Και αν έρθει??
Αν μάθει τι έκανα και το λόγο???
Δε θα το αντέξει σκεφτόμουν....
Είδες πάλι εσένα σκέφτηκα,
πάλι εσύ με έσωσες για πολλοστή φορά...
Μου λείπεις...
Μου λείπεις...
Μου λείπεις...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου