"Κοίτα-Άκου-Νιώσε"... Νάκου Βασιλική.

Κοίτα με στα μάτια για μια φορά...
Δες μέσα στα μάτια μου...
Διάβασέ τα και θα μάθεις τα πάντα...
Τα μάτια πάντα λένε την αλήθεια...
Τα μάτια πάντα λένε πολλά...
Ποιος έκατσε ποτέ να με κοιτάξει στα μάτια
να δει τι έχω να του πω???

Και όμως είχα να πω πολλά,πράγματα που
με το στόμα δε τολμούσα να ξεστομίσω...
Γιατί ποτέ δε με κοιτάξατε στα μάτια??? Γιατί???
Κάθε μου βλέμμα σας φώναζε βοήθεια...
Λίγοι το κάνανε,λίγοι με κοιτάξανε χωρίς να το ζητήσω,
έτσι από μόνοι τους κοίταξαν και μάθανε πολλά...
Και από τότε είναι κοντά μου...
Ακόμα και αν είναι μακριά,και πάλι είναι κοντά μου
γιατί οι καρδιές μας πια έγιναν ένα...
Κοιτάτε τον άλλον στα μάτια έχει να σας πει πολλά...
Ίσως πράγματα που με το στόμα δε μπορεί να πει,
να εκφράσει...

Άκου...
Άκου τη φωνή μου που σε ζητά...
Άκου με τη σπαραγμό σε φωνάζει...
Άκου αυτά που έχει να σου πει,πονάει αυτό δεν αλλάζει...
Άκου...
Πονάω σου λέω,νιώθω κενή μέσα μου γιατί με πλήγωσαν...
Άκου αυτά που έχω να σου πω,το ξέρω θα σε πονέσουν αυτά
που θα μάθεις,αυτά που θα ακούσεις...
Πρέπει όμως να στα πω!!!
Πρέπει κάποιος να με ακούσει...
Έχω τόσα πολλά να πω,μα κανέναν να με ακούσει...
Να με ακούσει πραγματικά χωρίς να κρίνει,
χωρίς να με διακόψει...
Να ακούτε όταν κάποιος θέλει να σας πει κάτι,γιατί αυτό
το κάτι μπορεί να ναι πολύ σημαντικό...

Νιώσε....
Νιώσε τη καρδιά μου!!!
Νιώσε τον πόνο μου...
Νιώσε τη θλίψη μου...
Νιώσε την αγάπη μου...
Νιώσε την οργή μου...
Νιώσε το μίσος μου....
Τόσα πολλά να νιώσεις,συναισθήματα που νιώθω
και εγώ για να καταλάβεις τι περνάω....
Νιώσε το ποσό Σ' αγαπώ!!!
Νιώσε το ποσό σε μισώ!!!
Τόσα πολλά συναισθήματα που τρελαίνομαι γιατί
δε μπορώ να το επεξεργαστώ όλο αυτό...
Δε μπορώ να το διαχειριστώ....

Δε ξέρω πως να εκφράσω σωστά αυτά που θέλω να σου πω...
Έχω κάτι να πω όμως σε όλους εσάς!!!
Ακούτε τον άλλον ακόμα και αν δε βγάζει μίλια
από το στόμα, γιατί πολύ απλά έχει πολλά να πει...
Πράγματα που με λόγια δε λέγονται ίσως....
Για αυτό κοιτάτε μέσα στα μάτια του-της εκεί κρύβονται
όλες οι λέξεις που δε μπορεί να σας πει με λόγια...
Νιώστε τον φόβο που ίσως αισθάνεται...
Νιώστε τον πόνο...
Το μίσος...
Την αγάπη...
Τόσα πολλά να καταλάβετε....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου