Η μαγεία της ψυχής... Μαριαννα Κοκεδημα.

Αποτέλεσμα εικόνας για Η μαγεία της ψυχής
Η μαγεία της ψυχής είναι
να παραμένει αγνή λευκή πέρα
από κάθε δυστυχία και πόνο.

Να πετά κι όχι να σέρνεται
να ζει ελεύθερη και στο φώς
κι όχι στριμωγμένη σε γωνίες
και σκοτάδια

όποιος μου έδωσε πόνο
ακόμα πονάει

όποιος μου έδωσε δάκρυ
ακόμα κλαίει

όποιος με πότισε αίμα
ακόμα η ψυχή του αιμοραγει

όποιος μου έδωσε σκοτάδι
ακόμα σε σκοτάδια ζει

Σε όσους λέω την αλήθεια
μου λένε πάντα ψέματα
κι ας ξέρω εγώ την αλήθεια

όποιος με αδίκησε
ακόμα αδικείται απ τη ζωή

*

Σε όσους έδωσα α γ α π η
ακόμα με αγαπούν

Σε όσους έδωσα χαμόγελα
ακόμα χαμογελούν

Σε όσους έδωσα κομμάτι απ τη ψυχή μου
ακόμα ζουν
Σε όσους κράτησα το χέρι τους
ακόμα μου το κρατούν

Σε όσους ήμουν δίπλα τους
ακόμα τους έχω

Σε όσους έδωσα χρόνο κ.σημασία
είναι στην καρδιά μου και στη ζωη μου

Όσοι αδιαφορούν για μένα
άλλο τόσο αδιαφορώ κι εγώ

Όλα στη Ζ ω η είναι δανεικά
κι εγώ φρόντισα να μην χρωστάω σε κανέναν κ τίποτα .
μονάχα στο Θεό χρωστάω όλα όσα έχω .

Τελικά η ζωή έχει αυστηρούς κανόνες
κι εγώ τους τηρώ κατά γράμμα

Μαριαννα Κοκεδημα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου