Είμαι Εγώ... Μαριαννα Κοκεδημα.

Αποτέλεσμα εικόνας για ωραια κυρια και ομορφη
Άκου ερώτηση .
Ποια εισαι εσυ .....?
και τη είσαι. ......?

Ρώτησαν εμένα ποια είμαι.

-Εσείς δε ξέρετε ?
-τούς ρώτησε εκείνη .

-Για πες :
-Ακούστε λοιπόν .
- είπε μ'ένα πλάτη χαμόγελο που έλαμπε .

Είμαι απλά ΓΥΝΑΙΚΑ ..!
και ειμαι Εγώ ...!

Επικράτησε ησυχία για λίγο .

Ερώτηση ;
Είσαι καθώς πρέπει.?

Χα .... - είπε αυθόρμητα εκείνη .
Ποτέ δε ήμουν κ δε θα ειμαι καθώς πρέπει
σ'έναν ανύπαρκτο ψεύτικο κόσμο .

Γιατί απλά ειμαι ΓΥΝΑΙΚΑ
Γιατί απλά ειμαι Εγώ ο εαυτός μου .
Αλλά πάντα είμαι κύρια, αξιοπρεπής ,κι αληθινή ...!

Σας κάλυψα ;
-ρώτησε χαμογελαστή εκείνη

Ερώτηση παρακαλώ ?
- καμία ερώτηση δε έγινε.

Σηκώθηκε έφτιαξε απαλά τα μαλλιά της,
ψηλά το κεφάλι όλο.περηφάνεια ,
και πήγε προς την έξοδο ,
με κείνο το ακαταμάχητο χαμόγελό της όλο αυτοπεποίθηση .
με 'εκείνον το ναζιαρικο περπάτημα που ήταν
αδύνατον να περνούσε απαρατήρητη ....!

Το καταλάβατε ?
- είπε λίγο πριν βγει από την πόρτα .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου