Έρωτας ήταν που έγινε αγάπη ζωής... Μαριαννα Κοκεδημα.

Η συναισθηματική εγγύτητα και απόσταση στο ζευγάρι | Ζευγάρια ...
Στάζει έρωτα απόψε το φεγγάρι.
στάζει ο ουρανός αγάπη.
πάνω στα σώματά μας ξαπλωμένοι
στην αμμουδιά και σκεπασμενοι
με το σεντόνι του πάθος κάτω απ τα αστέρια ....
μάρτυρας μου ο θεος..
δεν έχω νιώσει ποτέ ποιο δυνατό συναίσθημα από αυτό απόψε ...
με μάρτυρα το φεγγάρι και τα αστέρια
σε φίλησα για πρώτη φορά και πήρε φωτιά το σύμπαν
άλλαξε χρώμα η θλίψη και πήρε τη μορφή σου....
τραγουδάει απόψε η θάλασσα και λέει τ'όνομά σου...
τραγουδάνε τ'αστέρια και μιλούν για τον έρωτα μας ..
τι υπέροχο τραγούδι τι υπέροχοι στίχοι
με στιχουργό τον έρωτα και την αγαπη μας..
σαν παλιά Ελληνική ταινία με σκηνοθέτη τη ζωή .

Είναι τόσο αληθινό αυτό που ζούμε
που μου είναι αδύνατον να το.πιστέψω..
μπερδεμένα συναισθήματα μέσα μου
αλλά πολύ δυνατά,,πολύ αληθινά,,
συγχρόνως θέλω να γελάσω μα και να κλάψω
να τραγουδάω τη μελωδία της αγάπης μας
με συνοδό την αλήθεια της ψυχής.
αλλά λέξη δεν μου βγαίνει χάθηκαν τα λόγια
σφράγισε το στόμα,και απέκτησε φωνή το σώμα μου..
μα δεν φαντάζεσαι τι λέει..
δεν έχεις ιδέα τι όμορφα που μου μιλά για σένα αγάπη μου..
έλα κοντά μου νιώσε με για ν'ακουσεις τι λέει..
μη φοβάσαι να ακουμπήσεις τη ψυχή μου αντέχει
κι ας έχει πληγωθεί στο παρελθόν..
τώρα πια έχει εσένα την αγάπη και τον έρωτά σου για μένα...
φιλα με σου λέω κι άκου πως μιλάει το φιλί μας..
άκου ψυχή μου για μας και τη φλόγα μας λέει..
άγγιξε με κι άκου την καρδιά μου πως χτυπάει μονάχα για σένα
κρατά με σφιχτά έτσι ώστε να μην θυμάμαι
τίποτα άλλο εκτός από σένα...
νιώσε με μπορείς το ξέρω....
το ίδιο νιώθω κι εγώ για σένα ....
είναι αμοιβαία τα συναισθήματά μας. ..
μην με αφήσεις κρατάμε σου λέω φοβάμαι μην πετάξω ψηλά
σαν αετός και ξεχάσω να γυρίσω πίσω.

Στάζει η νύχτα έρωτα και μυρίζει η αγάπη νυχτολούλουδο....
ευωδιά σκορπάνε απόψε τα κορμιά μας
στην αμμουδιά..
τρελάθηκε ο άνεμος και φωνάζει τα ονόματα μας.
θεέ μου μήπως μου κανείς πλάκα ή μήπως είναι όνειρο ;
μα εγώ δεν κοιμάμαι..ολ'αυτά τα ζω
τα νιώθω τα γεύομαι ..
όχι όχι δεν είναι όνειρο αλήθεια είναι ναι αλήθεια. ..
είμαστε εμείς οι δυο μαζί σ'ενα..
είναι οί ψυχές μας που κάνανε έρωτα πριν καν γνωριστούν. ....
απλά έσμιξαν και κουμπωσε η μια ψυχή στην άλλη...
έτσι θέλω να περπατήσουμε όλη μας τη ζωή
Ψυχή με Ψυχή μου είπες .
αυτό είναι γι'αυτό έχει τόση δύναμη λέγεται έρωτας,αγάπη,ζωή....
τραγουδάει απόψε η νύχτα και λέει τ'όνομά σου..
τραγουδάει απόψε η ψυχή μου και λέει σ'αγαπώ...
τραγουδάει απόψε το φεγγάρι κι ο ουρανός και λένε
σε χρειάζομαι στη ζωη μου για να ζω..
τραγουδάει απόψε η θάλασσα και λέει
ήρθα για να μείνω στη ζωη σου.......
γιατί η ζωή μου δεν έχει νόημα χωρίς εσένα.
τραγούδα ψυχή μου και μην σταματάς τραγουδά
μονάχα για μας...
εκείνη τη νύχτα την έκανε την πιο ευτυχισμένη
γυναίκα στον κόσμο .....
της χάρισε ότι είχε μέσα του ....
της έδωσε ζωή και ψυχή απ τη δική του .
της είπε : μάτια μου λατρεμένα Σ'αγαπώ !!
εκείνη πήρε το σ'αγαπώ του ....
κι έγινε αστέρι στον ουρανό να φωτίζει τα σκοτάδια του
κάθε βράδυ απ'την απουσία της.......... ☆

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου