Εσύ αξίζεις περισσότερα από κάθε τι... Μαριαννα Κοκεδημα.

Μου αρέσει η ζωή !
Να' αναπνέω οξυγόνο
κι ευωδία ανθρώπων!
Να μυρίζω γύρω μου
καλοσύνη, αγάπη ,
ανθρωπιά, ελπίδα και πίστη!

Έτσι είμαι εγώ λίγο απ' όλα,
τρελαίνομαι για αληθινούς ανθρώπους,
που να με νοιάζονται & να τους νοιάζομαι!

Η αλήθεια είναι πως
σιχάθηκα τόσους δήθεν,
από όπου κι αν γυρίσεις το κεφάλι σου
μυρίζει ψευτιά και αχαριστία !

Ναι σιχάθηκα το ψέμα,
τα υπονοούμενα βλέμματα
και το ψεύτικο χαμόγελο!

Εγώ γελάω με τη ψυχή μου
γιατί μου βγαίνει αυθόρμητα.
Και πέταξα όλους τους ψεύτικους γύρω μου
εκανα "γενική καθαριότητα "

Μην αφήνεται κανέναν
να σας ρουφάει τη θετική ενέργεια
και να μετατρέψει το χαμόγελο σε δάκρυ
δεν αξίζουν όλοι ούτε το χαμόγελό σας
ούτε το δάκρυ σας!

Εσύ αξίζεις περισσότερα από κάθε τι !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου