Σε ονειρεύτηκα... Μαίρη Τσίλη.

Σε ονειρεύτηκα τόσο πολύ
με το μυαλό μου, με την καρδιά μου,
που ώρες ώρες χάνεις την οντότητα σου
μέσα σ' αυτή τη γη, μέσα σ' αυτόν τον κόσμο.
Γίνεσαι φεγγάρι
τόσο αέρινο,τόσο αιθέριο,
τόσο αβάσταχτα όμορφο
σαν μια ψυχή που λυτρώθηκε
από κάθε πόνο
και δραπέτευσε από τον χρόνο.
Σε ονειρεύτηκα τόσο πολύ
με το μυαλό μου, με την καρδιά μου,
που ώρες ώρες δεν έχω κι ούτε θέλω
να έχω κανένα άλλο όνειρο
παρά μονάχα εσένα.
Ψυχή μου κι ανάσα μου είσαι εσύ
από μια προηγούμενη ζωή μου
και μέχρι κάθε άλλη ζωή
που θα ζήσω ακόμα.
Σε ονειρεύτηκα τόσο πολύ
με το μυαλό μου, με την καρδιά μου,
που τώρα πια δεν αντέχω
να κάνω τίποτα άλλο
παρά μόνο....
να σ' αγαπώ και να σ' αγαπώ και να σ' αγαπώ.
Photo inspiration by
Alexia Infinitopoulou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου