Το Όνομα... Vicky Tsimpirli.

Σ΄έναν κακομοίρη κόσμο ,
πούθε νά΄βρεις λίγο δυόσμο ,
χώμα ζέχνει η ευωδιά του,
κι άδειος κήπος η καρδιά του !

Ήθος και δικαιοσύνη
τα κατάπιε μαύρη δίνη ,
διαρκής η υποκρισία ,
κι η φανφάρα υπεραξία !
Όλοι γύρω αγαπημένοι ,
γελαστοί κι αγκαλιασμένοι ,
το μαχαίρι έχουν στην πλάτη ,
και δοκάρι μες στο μάτι !
Συναγωνισμός μεγάλος ,
πότε ο ένας , πότε ο άλλος ,
ποιος ποιεί τα πιο σπουδαία ,
πα΄στων άλλων τα χυδαία !
Η μιζέρια δίνει-παίρνει ,
κι η ευτέλεια καταφέρνει ,
να κερδίζει εις φαντασίαν ,
πλούτη δόξα και αξίαν !
" Είναι τέλειο" , σας λέω ,
το φωνάζω και το λέω ,
είναι σκέτο ένα θαύμα ,
κι ας πυορροεί σαν τραύμα !
Τι ; δεν με πιστεύει ουτ΄ένας ;
Μα δεν είμαι ο Κανένας !
Είμαι ντόμπρος , είμαι ίσος ,
και προπάντων έχω ήθος !
Eυφυής είμαι σταράτος
και ελκυστικός μουσάτος !
Κι αν γλοιώδης κάπως φέρνω ,
έλα μου που καταφέρνω !
Να΄χω φίλους , να΄χω μέλλον
γι΄αυτό βγάζω το καπέλλο !
Τα αυτάκια τους χαϊδεύω ,
κι όλους τους ,τους κανακεύω ,
τα χαμόγελα σκορπίζω ,
κι όλους "άσους" τους ορίζω !
Έχω και φαρδιά μανίκια ,
μη με βρουν τα δεκανίκια ,
περισσά τα δαντελάκια
και μετάξι κορδελάκια !
Κι άστους άλλους να χτυπιούνται,
πως αυτοί περιποιούνται ,
την τιμή , την ντομπροσύνη ,
θα΄χουνε και την ευθύνη !
Όταν θα΄μαι εγώ μπροστάρης ,
και πολύφερνος κιμπάρης ,
άρχοντας και γαλαντόμος ,
κείνοι θα επαιτούν στο δρόμο !
Γι΄αυτό κοίτα να θωπεύεις ,
ό,τι εσένα σε βολεύει ,
βούτα στη υποκρισία...
όλα τ΄άλλα είναι αστεία !!
Κι αν στο Όνομα θα μοιάζεις ,
άδειος ντενεκές που κράζεις ,
φθόγγοι είναι , μη φοβάσαι ,
ποιος τους χέζει ....μη λυπάσαι.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου