Φαντάσου ότι είμαι ένα σοκολατάκι... Τάκης Κτενάς.

Φαντάσου ότι είμαι ένα σοκολατάκι.
Λυώνω στην γλώσσα σου αργά και σε βασανίζω ηδονικά....
Μίλα μου.Πές μου λόγια γλυκά.Σαν την γεύση στο στόμα σου.
Τα μάτια σου κλειστά.Από ηδονή,που όμοια της δεν υπάρχει
πουθενά.Ένα ρίγος το κορμί σου διαπερνά.Ανατριχίλα.Όλο το
σύμπαν μαζί σου ερωτοτροπεί.Άυλες και αέναες μορφές,του
Ονείρου σου Σκιές,βγάζουνε βουβές κραυγές.Σιωπές.
Που μόνο εσύ ξέρεις να ακούς.Μόνο εσύ μαζί τους συνομιλάς.
Με ήχους άηχους,με διονυσιακούς χορούς.Χορεύει η αύρα σου.
Λικνίζεται στο άπειρο η σκεπτομορφή σου.Χορεύουνε
κι οι άγγελοι εκστατικά μαζί σου.
Είσαι τόσο όμορφη,όταν κλείνεις τα μάτια.Όταν φεύγεις από το
σώμα σου και περπατάς στην Σκέψη.Στα σκοτεινά μονοπάτια της,
τα ιερά.Τα άδυτα και συμπαντικά.Τότε είναι που σε ντύνουνε
βασίλισσα, που γίνεται η στέψη.Μοιάζει με το νανούρισμα της
μάνας μου,όταν ήμουνα παιδί.Μόνο εκεί, είχα δεί τέτοια ομορφιά.
Πόσο της μοιάζεις Θεέ μου.Όταν κλείνεις τα μάτια.
Όταν δαγκώνεις τα χείλη.
Όταν το σώμα σου χορεύει,χωρίς εσύ να είσαι εκεί.
Τσιγγάνικη μορφή.Η σκέψη σου ταξιδεύει σαν τσιγγάνα και αυτή.
Δεν έχει πατρίδα,δεν έχει γή.Όπου τραγούδι θα ακουστεί,αυτή
θα είναι εκεί.Και θα χορεύει.Με κλειστά τα μάτια.
Με δαγκωμένα χείλη. Με ανατριχίλα σ' όλο το κορμί.
Γυμνό κι αυτό,σαν την ψυχή.Την ψυχή που φοράς εσύ.
Την ψυχή που θα απενδυθείς,όταν κοντά μου θαρθείς.
Σε περιμένω.Μην αργείς...
Φαντάζομαι ότι είσαι ένα σοκολατάκι.
Λυώνεις στην γλώσσα μου αργά και με βασανίζεις ηδονικά...

ΤΑΚΗΣ ΚΤΕΝΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου