Όλο μου φεύγεις... Μαριαννα Κοκεδημα.

Σςςςςς....
Τώρα μιλάω εγώ !
Όταν, ήταν να μιλήσεις εσύ δεν το έκανες !
Εμεινες για πάντα σιωπηλός !
Όσο καλή κι αν ήμουν στο να ακούω
τη 'φωνη' της σιωπής σου !
Ελάχιστα μπόρεσα να καταλάβω !
Βέβαια , φταίω κι εγώ, που σου έδωσα
πολλές ευκαιρίες ,αλλά μάταια !!
Δεν με πονάει που σου έδωσα τις
τόσες πολλές ευκαιρίες ,
μου πονάει ,που έχασες πλέον κάθε
ευκαιρία για να σε ακούσω,
ή να σε δεχτώ ξανά !
* Όλα όσα δεν είπες εσύ !
Είναι ίδια με αυτά
που δεν θα μάθεις ποτε απο μενα !!
* ξέρω, πως δύο άνθρωποι για να είναι μαζί
πρέπει να μάθουν να είναι και χώρια !!
Αλλά, στην πραγματηκοτητα ήσουν
πάντα απών ,και συγχρόνως παρών και σιωπηλός !!
Από τότε που
σε γνώρισα όλο μου φεύγεις !
Όλο χάνεσαι, και η αγκαλιά μου όλο μισή κι άδεια!
Μισά φιλιά
μισή η αγάπη
μισός ο έρωτας, όλα μισά !
Εγώ όμως γεννήθηκα ολόκληρη
δε δέχομαι τα μισά !!
Από μένα, όλα τα πήρες ολόκληρα
ποτέ μισά ούτε μέτρια γιατί έτσι αγαπάω εγώ !!!
Με αγαπούσες , μου έλεγες και πολύ μάλιστα!
Αλλά με λάθος τρόπο διάλεξες να μου το δείχνεις !!
Ολο φεύγεις κι όλο μου χάνεσαι !!
Ολο κάτι γίνεται κι απομακρυνόμαστε
ο ένας απ τον άλλον !
θυμάσαι τη σου είχα πει ;
Πρόσεχε !!!
μην απομακρινθεις πολυ !!
Γιατί μετά θα χάσεις τον δρόμο προς το γυρισμό !!
Χαμιγελασες ειρωνικά, και είπες :
Δεν ξεχνάω ποτέ, το λιμάνι της ευτυχίας !
Αλλά ξέχασες πως τα δεδομένα
δεν είναι ποτέ ασφαλής !
Κι έχασες πρώτος το παιχνίδι !!
Θυμάσαι τι μου είπες ένα πρωί ;
Αγάπη μου είσαι σαν τα Σαββατοβραδα
που με γεμίζουν ευτυχία χαμόγελα κι ελευθερία !!
Και σαν τις Κυριακές που δεν θες
με τίποτα να τελειώσουν !!
Εσύ αγάπη μου θυμάσαι τι σου είχα πει ;
Είσαι σαν τις Δευτέρας το ξεκίνημα !
Φαντάσου ,τη μεγάλη διαφορά που έχουμε !!
Ολο έφυγες κι όλο ξεχνουσες !
Και σου είχα πει :
Δεν αγαπάμε με τις εποχές του χρόνου !
Που και που,
και με διακοπές και διαλύματα
του καλοκαιριού!!!
Αλλά αγαπάμε συνέχεια
και κάθε μέρα πιο πολυ !
Την αγάπη και τη σχέση την χτίζουμε
λίγο λίγο κάθε μέρα μέχρι ,που γίνεται πολύ !
Μέχρι, που να μην αντέξει ο ένας χωρίς τον άλλον !
Γι αυτό άλλωστε τη λένε Α Γ Α Π Η !!
Λυπάμαι πολύ αλλά τώρα έφυγα εγώ !!
Σςςςςς........
............είναι πολύ αργά ποια !!
--------------------------------------------------
Κάποια πράγματα στη ζωή
είναι τόσο κοντά , μα και τόσο μακριά συνάμα !!
Μαριαννα Κοκεδημα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου