Κάτι να σε Θυμάμαι... Θεοφανώ Θεοχάρη.

Πες μου κάτι να σε θυμάμαι
Κάτι από σένα σημαδιακό..
Δως μου ελπίδα, για να κοιμάμαι
Πες μου μονάχα, απλά –Σ΄ αγαπώ!
Έλα μαζί μου κάπου να πάμε
Να είμαστε μόνοι εμείς οι δυο..
Δως΄ μου κάτι από σε να θυμάμαι !
Ένα τριαντάφυλλο.. ή έστω
ένα κλαδάκι ..βασιλικό!
Δεν έχω τίποτε από σέ να θυμάμαι
Λογάκια ήταν, που τα σκόρπισε ο αγέρας
Κι η ελπίδα φλόγα από καντήλι στο σκοτάδι
που την έσβησε η αλήθεια της μέρας
Απέχω...τίποτε δικό σου δεν έχω
Φωτογραφίες, ζωγραφιές
ποιήματα, γράμματα..
Τα έσκισα όλα, με κλάματα..
Τίποτε δεν έχω από σένα να θυμάμαι
και τα λογάκια σου εκείνα τα γλυκά
τα σβήνουν κάθε μέρα ένα ένα
τα λόγια και τα έργα ετούτα τα στερνά..
Τίποτε δεν έχω από σένα
Μόνο πόνο και λύπη
Και το δικαίωμά μου
Να σε βλέπω στα όνειρά μου..!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου