Για αυτόν τον Αύγουστο χαλάλι... Πετρούλα Σιόγκα.

Είχα μιλήσει για έναν Αύγουστο
Θυμάμαι!
Είχα στολίσει το ολόγιομο φεγγάρι του
με το χαμόγελο μου
Το χάρισα....Μα χαλάλι!
Και τις όμορφες λέξεις μου με χρυσή κλωστή
στο διάφανο ύφασμα του ουρανού
Και αυτές χαλάλι!
Ακόμα και στα χρυσαφένια κύματα
επέτρεψα να αφήσουν λίγο από
τη χρυσόσκονη του φεγγαριού
στα ακρογιάλια
Για την ομορφιά... χαλάλι!
Και στο υγρό της θάλασσας άφησα
την ψυχή μου να γίνει ένα με αυτή
Αφέθηκα ολάκερη στη γοητεία
του καλοκαιριού νιώθοντας
κάθε ηλιαχτίδα του χρυσού ήλιου,
όλα μου τα κύτταρα να αναγεννά
Και τα κύματα της θάλασσας να
τα δροσίζουν μαζί με το μελτεμάκι
Για όλα αυτά, καρφίτσα στον ώμο μου
έναν Αύγουστο πήρα
Πώς να αντέξω αλλιώς
τους χειμώνες;
Πώς να αντέξω την καινούργια άνοιξη
αν μέσα μου δεν έχω κρατήσει έναν Αύγουστο;
Έναν Αύγουστο από αυτόν που με
τα ηλιοβασιλέματα και τα φεγγάρια του,
γεμάτα έρωτα και ελπίδα,
να ανοίγουν καινούργιους δρόμους για να τους διαβώ
Με μάτια φλογισμένα από την έκσταση
σε κάθε συνάντηση μας να καταγράφουν
ότι πιο όμορφο μπορώ να αισθανθώ
Μπορεί να είναι ο τελευταίος μήνας
του καλοκαιριού μα....
Για αυτόν τον Αύγουστο χαλάλι!!
Πετρούλα Σιόγκα
"ROSI"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου