Ένα θα σου πω... Θώμη Μπαλτσαβιά

Θα σου πω ένα μοναχά...πως μου μήνυσαν οι αμυγδαλιές 
πως δε θα αργήσουν..μου μήνυσαν πως σε προσμένουν..
το πιο όμορφο μπουκέτο θα ετοιμάσουν να μου στολίσεις 
τα μαλλιά... άσπρα άνθη για τα όνειρα και ροζ για τα φιλιά...
θα σου πω ένα...πως έστειλε η άνοιξη αγγελιοφόρο 
το πιο γαλάζιο του ουρανού..μου μήνυσε πως στολίζεται 
για μας..όμορφη γίνεται και οσονούπω αριβάρει..
σε μια ακροθαλασσιά θα σε περιμένει τη μια..
δειλινά και γιασεμάκια θα σου δώσει να μου φέρεις...
σε μια βουνοκορφή θα καρτερεί την άλλη...
κεράσια φορτωμένη και βροχούλα έρωτα ..
το ουράνιο τόξο θα στο φορέσει γύρω από το λαιμό σου 
σαν κασκόλ..το χειμώνα να ξορκίσεις 
και κάθε σκέψη σε απόχρωση του γκρι... τότε θα'ρθεις 
με τη μπαλάντα των αηδονιών στο στόμα...
ακόμη ένα θα σου πω και άκου το καλά..
ήρθε ένας γλάρος ψες στο παραθύρι μου απέξω..
διέταξε λέει η κυρά του να φτιάξω καραβάκια από χαρτί..
αγκαλιασμένους είπε περιμένει να μας δει στα πόδια της ξανά...
θέλει να της τραγουδήσω το παράπονο μαζί της να το πάρει.
θέλει να σου γεμίσει το κορμί σου με ήλιο..
την ψυχή σου με φεγγαράδες..ώστε να χαρεί 
το δικό μου γέλιο να κελαρύζει προκαλώντας παφλασμούς 
στα κύματα... άλλο κάτι δεν θα σου πω...
θα σου δείχνω όμως κάθε λεπτό όπως θα αναμένουμε 
της ζωής μας την άνοιξη...τα μάτια να'χεις ανοιχτά 
κι αγάπα με..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου