Το Βιβλίο... Μάρω Πετρίνα.

Είμαι ένα ανοιχτό βιβλίο.
Με καθαρή καρδιά. Στη ζωή μου έχω διαβάσει 
του κόσμου τα έργα, επιτυχίες, αποτυχίες, αγώνες, 
κ άλλα πολλά. 

Έχω βυθιστεί στον κύριο ρόλο κ έχω παίξει 
τον πρωταγωνιστή σε κάθε βιογραφία, 
μυθιστόρημα, λαϊκές μάχες με διαφορετικές 
θλίψεις κ εθισμούς ...

Από πικράν πείρα νιώθω την αγωνία, το συναίσθημα, 
το πόνο, την χαρά να ανεβαίνεις ψηλά ...
Μα όταν φτάνω σε μια σκηνή που είναι οδυνηρή 
κ συνεχίζοντας να διαβάζω τα παρακάτω, 
με πιάνει η ανάσα μου κ πολλοί αναστεναγμοί ...

Βρίσκω ένα μοναχικό, ήρεμο τόπο η θέση να διαβάσω 
το βιβλίο που έχω επιλέξει. Θέλω να ξεφύγω από 
την καθημερινότητα μου... να ταξιδέψω σε άλλα μέρη 
να δω πως ο υπόλοιπος κόσμος θα τα επιξέλθει.

Θέλω να είμαι μια βασίλισσα σ’ενα πελώριο παλάτι. 
Να δω αν τα πλούτη φέρνουν ευτυχία πραγματικά 
η σκοτούρες με φθόνο, ζήλεια τόσο εχθρικά.
Μια πάνω, μια κάτω, κάτι λίγο, κάτι πολύ, έχω ζήσει 
το βίο του πρωταγωνιστή όπως όλοι. 

Μόνο αλλάζει το τοπίο, ο κόσμος, η χρονολογία, 
του καθενός χρειάζεται ανάλογη επεξεργασία.
Όταν φτάσω, εύχομαι, στο αίσιο τέλος με δάκρυα 
από χαρά, τότε μου έρχεται πίσω η ελπίδα για εμένα 
που το αναζητώ με όλο το είναι μου κ την καρδιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου