Το σενάριο της Ζωής... Μαριαννα Κοκεδημα.

Περνώντας τα χρόνια και κοιτάζοντας πίσω τα όσα πέρασαν
και τα όσα τυπώθηκαν στη μνήμη σου ,κι όλα όσα κατέγραψε
η κάμερα της ψυχής στην 'οθόνη' της Ζωης με οδηγό
την καρδιά. Σκέφτηκα να γράψω ενα σενάριο για μια
θεατρική παράσταση με πρωταγωνίστρια εμένα.
Όμως μου έλειπαν ακόμα κάποια στοιχεία και κάποια ονόματα
για το σενάριο και τους ηθοποιούς που πέρασαν από τη ζωή μου.

Μελέτησα με πολύ προσοχή ολα όσα ήθελα για ένα τέλειο
σενάριο που θα έπαιρνα το πιο δυνατό χειροκρότημα από
τους 'τηλεθεατές' που εγώ είχα διαλέξει.
Μα δε ήταν αρκετό γιατί κάποιοι άνθρωποι μαζεύουν
αποδείξεις για την εφορία της Ζωής με θύματα τη ψυχή,
την καρδιά ,και την αγάπη. έχουν ξεχάσει όμως που η ίδια η Ζωή
εξαργυρωνει την επιταγή που εσύ έκλεψες από κάποιον άλλον.

Τελικά όλοι οι άνθρωποι που έρχονται κ φεύγουν από τη ζωή μας
έχουν πολλά να μας διδάσκουν . άλλοι παίρνουν ,αλλοι
σέρνονται για μια θέση στη ψυχή και στη ζωη σου .

Και τι είναι η ψυχή κι Ζωή ρε φίλε ;
σταθμός λεωφορείου που ανεβαίνει οποίος περαστικός βρίσκεται
στη στάση ? λάθος έχεις καταλάβει ρε ..άνθρωπε
δε σου έμαθε κανείς ; δε σου δίδασκε κανείς ;

Η ζωή του καθ'ενος από εμάς είναι πολύτιμη όπως και η
ψυχή μας είναι Ναός ,και στο Ναό προσκυνάμε δε ποδοπαταμε...
άλλοι πάλι απαιτούν τα αυτονόητα από εσένα λες και είσαι
Ίδρυμα καλοσύνης κι αγάπης .

άλλοι δίνουν απλόχερα αγάπη
άλλοι απλόχερα κακιά ,στεναχώρια ,δήθεν κ ψέμα .
άλλοι είναι απλά μια βιτρίνα με ευτελείς ποιότητας
συναισθηματων όπως τα παλιά ρούχα 'ντεμοντέ '
όλα κι όλοι για μια βιτρίνα του φαίνεσθαι.
τόση φτώχια στις ψυχές των ανθρωπίνων .
τόση φτώχια στις καρδιές

σκουροασκενοι άνθρωποι από έλλειψη ανθρωπιάς
και καλοσύνης. σκονισμενοι μνήμες από ελλειψη γνώσης.
θολά πρόσωπα από το σύννεφο της υποκρισίας. και πουθενά
ένας ήλιος λαμπερός πουθενά μια άνοιξη με πολύχρωμα
λουλούδια και κελάηδημα των πουλιών ένα χαμόγελο φωτεινό.

Βρε Ζωή γιατί γίνανε έτσι οι άνθρωποι;
ξέχασαν να χαμογελούν ν'αγαπούν και να νοιάζονται.
γίνανε άνθρωποι που μόνο χειμώνες έχουν γνωρίσει,
ποτέ καλοκαίρι. Κι έρχονται στη ζωη σου να λεηλατήσουν
ότι εσύ εχτησες με κόπο και ιδρώτα. να μαυρίσουν τον
ουρανό σου που έχει πάντα έναν λαμπερό ήλιο. κάνοντας το
καλοκαίρι της ψυχής σου χειμώνα ,και την άνοιξη φθινόπωρο.

Είναι κάποιες στιγμές που δεν θες πια απαντήσεις γιατί τις ξέρεις
χωρίς να έχεις κάνει καν τις ερωτήσεις .
είναι στιγμές που απλά έχεις ανάγκη να σε ακούσουν,
και να σε συναισθανθει κάποιος .
είναι στιγμές που δε θες άλλες συμβουλές γιατί ξέρεις πολύ καλά
ότι είναι στο σωστό δρόμο μετά από ολ'αυτά. έχεις
φτάσει στο συμπέρασμα ότι μόνο εσύ είσαι υπεύθυνη για όλα.
είναι στιγμές που πλέον δε χρειάζεται να 'φωνάζεις ' για
ν'ακουγεσαι Γιατί απλά τόσα χρόνια είχες το πιο σωστό
και σιωπηλό ακροατή . Εσένα .....

βέβαια όλοι που έρχονται άθελά μας εμείς τους ανοίγουμε
την πόρτα εμείς τους επιτρέπουμε να σκηνοθετούν τη ζωή μας.
ως ποτέ όμως ; έρχεται μια στιγμή που λες : φτάνει ως εδώ .
τώρα ο ρόλος περνάει σε μένα την πρωταγωνίστρια.
εγώ γράφω ,εγώ παίζω ,εγώ έχω φτιάξει το σενάριο,
εγώ είμαι ορθογράφος της ζωής μου . εγώ αποφασίζω μέχρι
που κ πότε θα παίξουν οι άλλοι το ρόλο που εγώ επετρεψα.

μα όσο κι αν θέλω εγώ ν'αποφασίσω για όλα δε είμαι μόνη μου
μπορεί να τα κάνω ολ'αυτά άψογα και να καμαρώνω για
το έργο μου αλλά ξέχασα κάτι πολύ σημαντικό
Την υπογραφή του σεναρίου όλα ήταν έτοιμα για τη παράσταση
αλλά έλειπαν υπογραφές .

Κι έτσι έπρεπε να ξανά τρέξω να προλάβω την Ζωή να μου
βάλει την υπογραφή. Όταν τη βρήκα μου χαμογέλασε
και μου είπε: Καλή επιτυχία .....όλα θα πάνε καλά
θα είμαι κι εγώ εκεί μαζί σου .

Γιατί ότι κι αν κάνουμε όσα κι αν θέλουμε κι μπορούμε εμείς
το τελευταίο λόγο και το τελευταίο χειροκρότημα το έχει η ΖΩΗ
Να γίνεστε αυτό που θα θέλατε να είναι και οί άλλοι απέναντι σας
Ναι είστε ουσιαστικά αληθινοί άνθρωποι ...
κι όχι να φαινεσθαι,με έργα και πράξεις ,όχι με λόγια και ύπουλα

Μια ανάσα είναι η ΖΩΗ όλων μας μπορεί το πρωί να ξεχάσουμε
να πάρουμε αυτή τη μια κ κι μοναδική ανάσα της Ζωής .
Είναι πολύ φευγαλέα η ΖΩΗ τα όνειρα απατηλά
η σωστή χρήση της πραγματικότητας δύσκολη .
Το σενάριο της Ζωής μια ανάσα κι ένα χαμόγελο είναι .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου