Άσε με Να σ'αγαπάω Λίγο... Μαριαννα Κοκεδημα.

Άσε με να σ'αγαπάω λίγο
να τόσο δα
όσο ο αέρας ανεμίζει τα μαλλιά σου .

Άσε με να σ'αγαπάω λίγο 
όσο ο Ήλιος ζεσταίνει τη Γη .
όσο τα'στρα φωτίζουν τη νύχτα .

Άσε με να σ'αγαπάω λίγο
όσο η θάλασσα τα βράχια

Άσε με να πλαγιασω λίγο δίπλα σου
να τόσο δα
όσο ν'ακουσω την αναπνοή σου.

Άσε με λίγο σου λέω
ίσα ίσα να νιώθω ότι είσαι εδώ
κοντά μου ,μεσα μου ,στη ψυχή κ στο μυαλό μου .

Άσε με να σ'αγαπάω λίγο
να τόσο δα
όσο διαρκεί η αιωνιότητα
όσο ένα δάκρυ του αηδόνι.

Άσε με να σ'αγαπάω λίγο σου λέω
να τόσο δα
ίσα ίσα να μπορώ να ζήσω

Άσε με να σ'αγαπάω λίγο
Άσε με να ξεψηχησω λέγοντας το
Σ'αγαπώ .

Άσε με να σ'αγαπάω λίγο
Άσε με να είμαι δίπλα σου
όχι για πάντα
κάθε μέρα από λίγο για όσο θα έχω αναπνοή.

Άσε με να υπάρχω στη Ζωή σου
Άσε με να σ'αγαπάω λίγο .

Άσε με σου λέω .
Εσύ μη μ'αγαπάς
μου φτάνει που σ'αγαπάω εγώ .

Άσε με να υπάρχω στη Ζωή σου
γιατί εσύ είσαι η Ζωή μου .

Απλά άσε με να σ'αγαπώ. ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου