''Η Πρώτη μας Φορά'... Νάκου Βασιλική.

Έτσι όπως σ' έχω αγκαλιά κι έχεις ακουμπήσει στα σεντόνια
Θεέ μου λέω η πρώτη μας βραδιά κάνε να κρατήσει χίλια χρόνια
Χμμμ...
Τι είναι αυτό θα αναρωτιέσαι εσύ που το διαβάζεις τώρα..
Θα σου πω! Είναι ένα τραγούδι που με έχει σημαδέψει
και ο λόγος?? Μα ποιός άλλος από τον προφανή??

Η πρώτη φορά,η πρώτη αγάπη,το πρώτο χάδι,το πρώτο φιλί,
το πρώτο ερωτικό άγγιγμα,το πρώτο σκίρτημα στη
καρδούλα σου η πρώτη και μοναδική αγάπη που σαν αυτή
δε θα ξανανιώσεις ετσι... Και ξέρεις γιατί??
Γιατί κάποιοι άνθρωποι έτσι με αυτόν τον μοναδικό τρόπο
αγαπούν μα και αγαπιούνται μόνο μία φορά στη ζωή τους...

Και γιατί??
Πάνω απ' το απαλό σου το κορμί πίνω σαν το μέλι τις σταγόνες
έλα να πετάξουμε μαζί πάντα ερωτευμένοι στους αιώνες..
Δε λέω θα ξαναγαπήσεις και θα ξανά αγαπηθείς μα μία φορά
στη ζωή τους κάποιοι άνθρωποι το έχουν αυτό
για μία και μοναδική φορά...

Εγώ αγάπησα ξανά,με αγάπησαν ξανά,μα όχι όπως εγώ
αγάπησα εσένα και εσύ εμένα..
Ήρθες ξαφνικά στη ζωή μου τότε, το ίδιο και τώρα ξανά, ίσως
γιατί κάπως ένιωσες ότι σε είχα ανάγκη...
Πάντα μιλούσαμε με τα μάτια,τα χείλη μας δε λέγανε ποτέ τίποτα
μόνο κάναν... Αυτά τα αθώα φιλιά τότε,τα πρώτα αθώα φιλιά
που με έκαναν και κοκκίνιζα και εσύ γελούσες με τις αστείες
γκριμάτσες μου ύστερα από κάθε ξαφνικό φιλί...

Πόσο μου λείπουν αυτά τα αθώα φιλιά του τότε,
τα πρώτα φιλιά,τα πρώτα χάδια,οι πρώτες ματιές...
Αχ αυτές οι ματιές, κάθε βλέμμα σου να με κάνει να μουδιάζω
ολόκληρη,να με κάνει να χάνω τη γη κάτω από τα πόδια μου...
Το ίδιο συναίσθημα ακόμα και τώρα κάθε φορά που με
κοιτούσες, κάθε άγγιγμα σου να με κάνει να ανατρυχιάζει
και να μουδιάζει όλο μου το κορμί...

Δεν έτρεμα γιατί κρύωνα, αλλά γιατί εσύ με άγγιζες,
εσύ μου ξανά θύμησες τι είχα νιώσει τότε
και ποτέ δε σταμάτησα να νιώθω...
Αποτυπώθηκες για πάντα στο μυαλό και τη καρδιά μου..
Άγγιξέ με ζάλισέ με πάρε με ψηλά φίλησέ με τύλιξέ με
στα χέρια σου ζεστά κι ας το πούμε κι ας ορκιστούμε κάθε μας
βραδιά όσο ζούμε να ξαναζούμε την πρώτη μας φορά..

Το όνομα σου χαράχτηκε για πάντα, εκεί είχες και θα συνεχίσεις
να έχεις ένα μέρος μόνο για σένα...
Κανείς δε στο έκλεψε και ούτε πρόκειται ποτέ και ξέρεις γιατί??
Το Κέρδισες με την αξία σου!!
Πρώτη φορά ρε παιδιά μαγική έτσι??

Ακόμα και αν η πρώτη φορά έρθει μετά από άλλες στιγμές με
άλλους ανθρώπους, όποτε και αν έρθει με αυτόν που αγάπησες
τότε είναι ακόμα πιο μαγική...
Όπως αφηνόμαστε γλυκά τώρα νυσταγμένοι στο κρεβάτι
Θεέ μου λέω να 'μαστε καλά πάντα ξεχασμένοι στην αγάπη..
Ξεχασμένη στην αγάπη σου εκεί θέλω να μείνω, ξαχασμένη μέσα
στην αγκαλιά σου να με κρατάς όσο πιο σφιχτά γίνεται...

Σύγουρα όλοι σας έχεται να θυμάστε το πρώτο φιλί,
τη πρώτη ματιά,το πρώτο χάδι,τη πρώτη μαγική σας φορά...
Σας εύχομαι πάντα να έχεται όμορφες μαγικές στιγμές...
Εγώ είχα και θα τις θυμάμαι όσο ζω,θα τις κρατώ σα φυλαχτό
στη καρδιά και το μυαλό μου γιατί εκεί κατακτήσανε
μια θέση με την αξία τους...
Γιατί αυτό είναι σημαντικό πιστεύω κάποιος με την αξία
του να καταφέρει να κατακτήσει μια θέση στη καρδιά
και το μυαλό σου και να μείνει εκεί για πάντα...

                                                         Nakoy Basilikh

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου