"Η Γοργόνα Κοραλένια"... Νάκου Βασιλική.

Μια φορά και ένα καιρό σε ένα κόσμο μαγικό
μια γοργόνα μαγική εμφανίστηκε στη στιγμή.
Σε μια λίμνη ερημωμένη μόνη και λυπημένη
κάποιον για να μιλήσει περιμένει και περιμένει.
Παραμυθοχώρα την έλεγαν θαρρώ τη χώρα που
η γοργόνα μόνη είναι εδώ και καιρό.
Φίλους θέλει πάρα πολλούς να τραγουδήσει για αυτούς.
Κοραλένια το όνομα της στέμμα είχε στα μαλλιά της.
Μακριά ξανθά μαλλιά με μια σπάνια ομορφιά.
Σαν σε κοίταγε μαγευόσουν
δεν ήξερες που ήσουν, που βρισκόσουν.
Αχ Κοραλένια μου γλυκιά,πόση νιωθεις μοναξιά.
Τώρα ήρθα εγώ κοντά σου η Αγνή φίλη δικιά σου
για πάντα εγώ θα γίνω και κοντά σου εδώ θα μείνω.
Μη φοβάσαι δε θα με χάσεις είμαι εδώ για σένα μη το ξεχάσεις.
Φίλους κιάλους πάω εγώ να φέρω το τραγούδι σου
θα τους προσφέρω. Είσαι τόσο εσύ καλή με καρδιά τόσο αγνή.
Έλα έλα Κοραλένια πες μου τώρα άλλο ένα τραγουδάκι
μαγικό να χαρώ εγώ στο λεπτό. Πες για τη Παραμυθοχώρα
που χει εδώ τα πλάσματα τα μαγικά όλα.
Νεράιδες,Ξωτικά και Βασιλιάδες, Καλικάντζαρους,
Αερικά, Παραμυθαδες, Μάγισσες και Μάγους,
Τζίνι, Γοργόνες και Δράκους.
Έχει τόσα πολλά εδώ να δεις που ποτέ δε θα βαρεθείς.
Μια ζωή ονειρεμένη,μια ζωή ευτυχισμένη φίλους θα κάνεις
πολλούς και θα τους αγαπάς και αυτούς.
Γεια σου τώρα Κοραλένια πάω τώρα στη Μελένια μια Νεράιδα
γλυκιά σαν εσένα. Γεια σου Αγνή μου θα σε περιμένω
εγώ εδώ για πάντα θα μένω. Φίλους φέρε κιάλους
να κάνω εγώ και σου ορκίζομαι πολύ θα τους αγαπώ.

Nakoy Basilikh προς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου