Δεν θα σ"αφήσω να φύγεις... Ελένη Παπαμακαρίου.

,,,Δεν θα σ"αφήσω να φύγεις ....
Κι αν πονάς ..κι εγώ θα υποφέρω
..Κι όταν σπας ..κι εγώ θα λυγίζω .!

,,Δύο ψυχές που ενώθηκαν ..
Κι έγιναν ένα ...
.Είναι καταδικασμένες ....
Στην ευτυχία και τη δυστυχία ...
Να είναι μαζί .!

..Κάποιο σοφοί της Ένωσαν ...
..Μπορεί Θεοί και δαίμονες μαζί .
..Της ζυμωσαν ..τις ραντισαν ...
..Ροδόσταμο ...
Φιδίσιο δηλητήριο ..
..Ν'αντεχουν τους ...Θανάτους .!

,,,,Δεν θα σ"αφήσω να φύγεις .!
..μου έλεγες ψυθιριστα ...
Μα ήταν τόσο δυνατά ...
Που διαπερνούσε τα κόκκαλα μου .

,,,Και το κορμί αφέθηκε ...
..Στου Έρωτα τη δυνη ...
,,Σ"άλλη διάσταση εκστασιασμου ...
....και οδύνης συνάμα .!

,,,Τι να ναι άραγε τ"όνειρο ...
Μπροστά σε τόση αλήθεια ?

,,Που το φιλί γεμίζει γιασεμια ..
,,Κι ευωδιάζει η κάθε λέξη ...
Από μετάξι ...και βελούδο ....
..Σαν πέπλο αγιασμένο ..
..που σκέπασαν τα ολόγυμνα κορμιά μας .!

...Και τώρα ...
..Ήρθε η στιγμή να πω κι εγω ....
..Έρωτας είναι θαρρώ !
,,,Δεν θα σ"αφήσω να φύγεις ....

,,Εδώ θα μεινω ....
Κοντά σου πλάι σου ..
Και μακριά σου .!

,,,Τα σκοτεινά δωμάτια του μυαλού σου ..
...Να φωτίζω.!

,,,,,Μ"ένα Νόμο που μόνο ....
...Η Αγάπη ξέρει να Χαρίζει !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου