Υπάρχουν Στιγμές... Νάκου Βασιλική.

Υπάρχουν στιγμές που εσένα αναζητώ
μέσα σε αυτό το απόλυτο χάος.
Υπάρχουν στιγμές που εμένα με χάνω
και δε μπορώ τίποτε να κάνω.

Ψάχνω εμένα!
Ψάχνω εσένα!

Ψάχνω ξανά αυτό που κάποτε ήμουν.
Στιγμές σαν και αυτές αναρωτιέμαι,
και ένα γιατί εκεί στην άκρη των χειλιών μου
ακόμα παραμένει.


Υπάρχουν στιγμές απλά και μόνο μια φωνή να βάλω
μια ανάσα να πάρω,και ελεύθερη ξανά να νιώσω.

Υπάρχουν στιγμές που τρέμω το αύριο.
Τρέμω το σήμερα.
Τρέμω το τώρα.

Υπάρχουν εκείνες οι στιγμές αχ θεέ μου
στιγμές μοναδικές που ένας φόβος με κυριεύει
μα εγώ εκεί στέκομαι και λέω όχι.

Ποια είμαι ρωτώ απάντηση καμία.
Που πάω αναζητώ μα δε ξέρω που πατώ.

Υπάρχουν στιγμές που μου λείπει αυτό το παιδί
που ήμουν πριν από όλα αυτά.
Στιγμές ενός παιδιού χαρούμενου, ανέμελου!
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου