Αμμόχωστος μου... Μαρία Ιωάννου.

Είσαι το φως στην καρδιά μου Αμμόχωστος μου !!!
Πάντα για αυτήν !!!
Σαν μια Αγγελική οπτασία στεφανωμένη από.τις αχτίδες
του ήλιου τρέχεις όλη την ώρα στο μυαλό μου .
Η απουσία σου πάντα εδώ μου κυριεύει τον νου.
Τρέχω ξοπίσω σου κάθε φορά που έρχεσαι όλο και πιο
σαγηνευτική οπτασία μου για να σε κρατήσω κοντά μου.
Θέλω να νοιώσω το άγγιγμα σου .
Θέλω να χορέψω μαζί σου πατώντας γερά με γυμνά τα
πόδια μου πάνω στις στάχτες που άφησαν οι εχθροί
στο πέρασμα τους. Καθώς θα χορεύουμε να ήταν να πιάσει
μια δυνατή βροχή να μας κάνει μούσκεμα να καθαρίζει
τον πόνο της ψυχής μου, τον καπνισμένο ουρανό , και μαζί
να παρασύρει αυτή την καταραμένη στάχτη πέρα μακριά
που άφησαν οι σφαίρες του πολέμου και στον τόπο της
να φυτρώσει ξανά η πορτοκαλιά, το γιασεμί και ο δυόσμος ..
Το αίμα των νεκρών μας να δροσιστεί από τις στάλες της
και να ανοίξει τις τρύπες να τους βρει και να τους δικαιώσει
γιατί χρόνια πολλά έμειναν εκεί σκοτωμένοι από των εχθρών
τα χέρια και στα λαγούμια της γης μας αγνοούμενοι .
Για όλα αυτά αγαπημένη μου θέλω να σε κρατήσω .
Μπορεί να είμαι μακριά σου όμως σε νοιάζομαι ,σε αισθάνομαι,
είμαι ζωντανή εσύ με κρατάς ζωντανή και μου θυμίζεις συνεχώς
ότι δεν γίνεται ποτέ να σβήσω την αγάπη μου για σένα
Αμμόχωστος μου. Είσαι το φως στην καρδιά μου, δεν γίνεται
να σε παρατήσω ποτέ γιατί όσο και να προσπάθησαν να σε
βυθίσουν στο σκοτάδι , όσο και να λένε ότι είσαι μία παρατημένη
και έρημη Πόλη το ξαναλέω είσαι το φως στην ζωή μου .
Μια έρημη Πόλη που κυριαρχεί γύρω σου γκρίζος , βαρύς
ο ουρανός ταχα λένε αυτοί που θέλουν να σε ξεπουλήσουν
ακόμα μια φορά . Όμως εγώ δεν θα τους αφήσω
αυτή την φορά να σε προδώσουν ξανά .
ΟΧΙ . ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΦΩΣ.
ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΦΩΣ
ΚΑΙ ΓΕΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ !!
ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ ΜΟΥ -ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ.
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΠΟΤΕ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου