Βιωμένο Βιογραφικό... Κατερίνα.Χ.Σκιντζή.

Στάσιμες φυγές ... των γενεθλίων μου απολαβές...
Πρώτο πάθος γνώσης βιβλιοφάγος
ντρεπόμουν στους άλλους να το πω
η τσάντα η σχολική βάραινε πολύ
ο ώμος έγερνε μονόπαντα
χάρη , στις γνώσης το μονοπάτι
Δεύτερο πάθος ο πρώτος έρωτας
άδολος , αμόλυντος ,αδαής ,αειθαλής ,
αγάπης ιερό , ανθός εφηβικός ,ακρογιαλιά πλατιά ,
άβυσσος πόνου , μετά μην τα ρωτάς
Τρίτο πάθος οι έρωτες των αντρών
οι αναζητήσεις , οι αποχωρήσεις
οι επαναστάσεις , η έκτρωση του κατεστημένου
τα υπέροχα νησιά , τα πικρά φιλιά
η αποκέντρωση , η ενδοσκόπηση
η ολιστική επαναφορά
Τέταρτο πάθος των βυθών η ομορφιά
των κοχυλιών η αρπαγή , των κυμάτων η προσφορά
της απεραντοσύνης η αγκαλιά
η ασυνείδητη επιστροφή
στην δροσιά της χαμένης εφηβείας
Πέμπτο πάθος του παιδιού μου η γέννα
εγκυμοσύνη ονειρική , γέννηση εκπληκτική
θηλασμός νυχτόημερος με μουσική
βήματα , γέλια , παιχνίδια
κούραση ακούραστη
αγωνία τρομαχτική , για τον εφιάλτη της ζωής
Έκτο πάθος η συμμετοχή στα κοινά
η άδολη προσφορά
η αδιάκοπη μοιρασιά
η υπέρβαση από το μοναχικό εγώ , στο χρήσιμο εμείς ,
ύποπτο το φρούτο αυτό , ας το κλαδέψουμε
μη μας χαλάσει όλο τον καρπό
προλαβαίνω & φεύγω αξιοπρεπώς
Έβδομο πάθος η ποιητική ματιά
ήρθε & εγκαταστάθηκε μέσα μου βαθιά
χειροποίητη ψυχής ανασαιμιά
μου ανοίγει , παράθυρα , πληγές
μου χαρίζει ηδονικούς ρυθμούς , μυστικές μουσικές
μου θυμίζει στάσιμες φυγές , όνειρα , επιστροφές
εργοστάσια , γιαπιά , βράχια , φύκια
γεφύρια , σπηλιές , εκκλησάκια , αμμουδιές
Πάντα & παντού στάσιμες φυγές …
Στάσιμες φυγές ,
από των αγαπημένων απόντων τις κραυγές …

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου