Εκεί είναι η αγάπη... Μαριαννα Κοκεδημα.

Η αγάπη είναι
το φάρμακο της 'περηφάνιας ' μας
κι ο γιατρός των ατελειών μας !
Όπως επίσης κι ο εχθρός του Εγωισμού !
Γιατί ξέρετε πως
στο παιχνίδι του ΕΓΩ πάντα χάνει
αυτός που ξεκινάει το παιχνίδι !
Όταν το εγω
παύει να υπάρχει και γίνεται εμείς μαζί
τότε όλα είναι διαφορετικά !
Θυμάσαι
που σου είχα πει πώς η αγάπη ανασταίνει νεκρούς;
Γελασες !
Αλλά τώρα το πίστεψες !
Όταν γνωρίστηκαν
τα χείλη μας και συστήθηκαν τα σώματά μας!
Οί ψυχές μας
γίναν ένα και θυμάμαι που μου ψήφισες στο αυτί , Σ' αγαπώ!
Η μεγαλύτερη
ηδονή είναι αυτή που νιώθω τώρα !
Να κάνω έρωτα με τη ψυχή σου
κι εσύ με το μυαλό μου !
Χαμογέλασα
κι άνοιξα την αγκαλιά μου ,
χάθηκες μέσα σαν τρομαγμένο παιδί !
Σε κρατούσα σφιχτά και μου είπες :
Ή θα βγεις από το μυαλό μου !
Ή θα μπεις για πάντα στη ζωη μου !
Διάλεξε πριν χάσω το μυαλό μου και μείνω μόνος !
Όλοι οι άνθρωποί
νομίζουν πως ξέρουν τι είναι η ΑΓΆΠΗ
Αλλά στην ουσία
ξεριζώνουν τα φτερά τους και σέρνονται !
Στην πραγματηκοτητα ζούνε με αυταπάτες !
Η ουσια των πραγμάτων
είναι μέσα μας στη ψυχη μας εκεί ψάξε !
Εκεί είναι η αγάπη !
Η ελπίδα κι ο έρωτας όλα εκεί είναι !
Εγώ όμως έγινα σκλάβος των φιλιών σου !
Κι εραστής των χειλιών σου !
Εσύ πάλι φροντισες να μου τα πάρεις όλα !
ψυχή μου εσύ
Μαριαννα Κοκεδημα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου