Θέλω να με αγαπάς... Θώμη Μπαλτσαβιά.

Θέλω να με αγαπάς όταν δεν είμαι καλά.. όταν έχω τα νεύρα μου
ή η θλίψη με έχει φυλακίσει στα δίχτυα της ..
Θέλω να βλέπω την αγάπη σου όταν χάνω και τον εαυτό μου
ακόμη και περπατώ σε δαιδαλώδη μονοπάτια..
Θέλω να νιώθω αυτήν την αγάπη όταν δεν είμαι κοντά,
όταν δεν είμαι σε θέση να δώσω τίποτα για λίγο..
όταν είμαι σε άρνηση ή σε παραίτηση ..
Θέλω να με αγαπάς όταν δε γελάω ή όλα μου φταίνε..
Όταν δεν είμαι στις ομορφιές μου...
και τα μάτια μου δε λάμπουν..
Θέλω να με αγαπάς όταν φουσκώνει το ποτάμι
της ψυχής μου.. όταν φοβάμαι..
Όταν το στρες γίνεται άγριο κύμα, η αποτυχία θεριό..
Αγάπα με στη σιωπή μου..
αγάπα με όταν ξαναματωνουν πληγές..
Θέλω να αισθανομαι την αγάπη σου όταν κρυώνω..
όταν είμαι παράλογη ή απλά πεισματάρικο παιδί..
Αγάπα με όταν εγώ δε με αγαπώ...

ΘΩΜΗ ΜΠΑΛΤΣΑΒΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου