Υποτάξου... Αννα Ζανιδακη.

Λέω στην καρδιά μου ,όταν κανείς δε θέλει να σε καταλάβει.
Φωνάζω στην ψυχή μου ,όταν της διευθετούν , τα δικά τους μέτρα και σταθμά .
Αποφασίζω να σταθεροποιήσω τους πήχεις , σε αξιώσεις και ποτέ διαπληκτισμούς ,με τους φερόμενους δράστες ,των εγκλημάτων που της αποφέρουν.
Της δίνω το προβάδισμα ,αλλά ο φόβος και η αργοπορία , της έχουν διαθέσει τα δικά της ευάλωτα σημεία , σε κλίμακες αντίδρασης και εκ παραδρομής ,τελεσθέντων συμβολαίων...θανάτου .
Σκύψε και γλυψε τις πληγές εκείνες που το ίαμά τους ,σίελο , μάνα εξ ουρανίσκου , να ευοδώσει στις νοσούντες περιοχές ,της ψυχής ,της σάρκας, αντικαθιστώντας τα γιατροσόφια της σκέψης.
Βολέψου και αφουγκράσου τους παλμούς της καρδιάς ,τις διάφορες λειτουργίες ,του συστήματος ,χώνεψης αδιαννόητων καταστάσεων και αφοδεύσεων ,έργων ,πράξεων ,των μη αρκούντων εκ μέρους μας , αποδόσεως , αναξιόπιστης και ανάρμοστης συμπεριφοράς .
Στήριξε τα χέρια σου κι αγκάλιασε το σώμα που παραδίδει το δικό του πνεύμα , σε εσένα , στη δική σου απολαβή κι αποστήθιση εννοιών ,αξιών ,ιδεών , παραστάσεων και προτάσεων ζωής .
Γεύσεις από κορμιά ιδρωμένα ,απ΄τους καμάτους της επίσκεψης της θέλησης για ανάδειξη και επίδειξη καθ αυτού αληθινής έπαρσης της αξίας και της υποδομής τους .
Μάζεψε τα κομμάτια σου και ζήτησε να συναρμολογήσεις τα αντίθετα και ανάρμοστα παρελκόμενα συστήματα επικοινωνίας ,χωρίς να σαι σε θέση ,να αντιληφθείς και να κατατάξεις τα άκρα σου , την υφή της χροιάς της φωνής σου ,άνευ βογκητών έλξης ,παρά απώθησης και απομάκρυνσης υγιών αφών του είναι σου !
Κι όμως δε θα υποταχτώ σε κανέναν και σε τίποτα ,αφού εγώ είμαι ο κύριος του εαυτού μου , του δικού μου έργου ,τίτλου που θα δώσω μόνο εγώ και θα αξιωθούν οι τετελεσμένες πράξεις ,να ζητήσουν τις δικές τους αποδείξεις ,σαν φόρο τιμής και αποτίμησης ,της ως τώρα ζωής μου !!
Υποτακτικοί ποτέ ,μόνο και μόνο , αν κι όποιος το θέλει και γουστάρει την εξάρτηση και την επιβολή της .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου