Η εξαίρεση του κανόνα... Χρύσα Θυμιοπούλου.

Πάντα με παρεξηγούσες, γιατί πάντα ήθελες να βλέπεις
το νόμισμα της ζωής από την κακή του όψη,
νομίζοντας ότι θα σε τυφλώσει το χρυσό
της ομορφιάς του, τυχόν και το αναποδογύριζες.
Κι όμως υπάρχει και η καλή πλευρά των πραγμάτων,
που δεν ήθελες ποτέ σου να δεις και ούτε θέλεις..
Ερωτήσεις ανούσιες, κοριτσίστικες, μα αληθινές,
γιατί εκεί είναι η φαιά ουσία σε μια συζήτηση..
Αλλά ξέχασα, δεν μιλάω στην φίλη μου...
Μόνο εμείς οι γυναίκες καταλαβαινόμαστε μεταξύ μας,
γιατί εσείς κάνετε πώς καταλαβαινόσαστε, διότι σκέφτεστε
"εκατέρωθεν", σκόρπιοι οι εξαιρέσεις του κανόνα..
Κι όμως κάποιες γυναίκες όταν μυρικάζουν
το "θήραμα" τους, δείχνουν το πρόσωπο που θέλουν εκείνοι..
Παίζουν το παιχνίδι σας και μετά όλα αλλάζουν ξαφνικά
για εσάς, η ίδιες ήταν, σαν και εμένα.. Μόνο που εγώ τα ζω
και τα βιώνω, απλά δεν υποκλίνομαι πριν ή μετά....
Η εξαίρεση του κανόνα; Ποιος ξέρει, για πόσο ακόμα..
Πολλές φορές μας ξενερώνει ο άλλος, ή ο εαυτός μας
ή για να λέμε και τα πράγματα με το όνομα τους, η αλήθεια
της ζωής, κυρίως αυτή.
Ίσως κάπου έχω κάνει λάθος, ίσως όλο αυτό να είναι ένα
ακόμη μου λάθος, δεν θα το κρίνω εγώ,
μόνο η πορεία και ο χρόνος...
Δεν θα σε ενοχλήσω ποτέ ξανά, έτσι, για να μη με παρεξηγείς...
Και έτσι τα όμορφα, θα παραμείνουν όμορφα,
πριν καν αρχίσουν το παιχνίδι...
Γιατί πολλές φορές οι παίκτες, δεν ήξεραν να παίξουν μπάλα...
Η γυναίκα όμως όσο κι αν δείχνει τα χαρτιά της,
την ντάμα την κρατάει πάντα για το τέλος...
Χρύσα Θυμιοπούλου
Λογοτέχνις Στιχουργός Ηθοποιός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου