Αντέχω... Nikola Painter.

Πολλές οι ριπές του ανέμου της αγάπης που δέρνουν
τις κουρασμένες ψυχές των ανθρώπων..
Μα όσες ριπές κι αν χτυπήσουν τη δική μου ψυχή εγώ
για τα δικά σου μάτια

~ αντέχω~
Στιγμές πόνου που χαρίζει η ζωή όταν μία αγάπη
δέρνεται από τα κύματα της ζήλιας...
Μα όση ζήλια και κακία δεχτεί η αγάπη μου
για εσένα εγώ για τα δικά σου χείλη

~ αντέχω~
Κοίτα με στα μάτια και δες το φως πού έχει η ψυχή μου
Είναι εκείνο που συνεχίζει η αγάπη σου για εμένα
Να φωτίζει το δικό μας δρόμο.
Μόνο το χέρι σου ζητώ να έχω ιατρικό μου
κι όλες τις δυσκολίες της ζωής εγώ για μας....
Αντέχω.

Ο πίνακας έχει αλληγορική σημασία για το ποίημα μου
και θέλει να δείξει πώς μία τόσο μικρή και εύθραυστη
ζωή μπορεί να αντέξει ακόμη και τον πάγο.
Ο πίνακας είναι υδατογραφια κατασκευάστηκε το 2018
και το μέγεθος του ήταν 40 x 40 cm.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου