Αφού... Τριάδα Ζερβού.

Αν δεν το κόψω ολότενα να μη με λεν' Τριάδα...
Κι απέ θα πάω στη Χάρη ντου ν' ανάψω μια λαμπάδα,

εκειά,στον Τίμιο Σταυρό που εσάλεψα κι επήγα,
κατάλαβα αθρώποι μου πως τα ψωμιά μου λίγα,

και κιαολιάς πομένουνε στουμούχα αν δεν βάλω!!
Τρούλα κοιλιά και πισινά και στο δακτύλι κάλο..

Ηντα λέγαμε;Α ναι!!Εκτός απ'το τσιγάρο.
έχω και άλλο δαίμονα που με γλακά στο χάρο..

Μάσα τη λένε!!Επιρρεπής,στα πάθη τση κοιλιάς!
Πως διάολο κακόμαθα;Προς χάρη ποιας δουλειάς;

Πρησμένοι οι αστραγάλοι μου τα γόνατα λυγούνε!
Τα έρμα τα πνευμόνια μου φυσούν και ξεφυσούνε..

Προγούλια και πατσές πολλες κρέμουνται γύρω γύρω!
Ηντα άλλα πάθη η καψερή μου γράφουνε να σύρω;

Φιμωτρο λέμε!!!Ειδεμή,με βλέπω στα πεζούλια,
να βολοσύρνω τσι πατσές και τα χοντρά καπούλια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου