Φεγγάρι Μου... Νάκου Βασιλική.

Φεγγάρι μου όμορφο και λαμπερό,κάθομαι έτσι απλά
στο παραθύρι μου και σε κοιτώ.!
Πες μου φεγγάρι μου εσύ που όλα τα βλέπεις από εκεί ψηλά...
Τι θες να σου πω αγαπημένη μου??
Γιατί είσαι λυπημένη??

Νιώθω μόνη φεγγάρι μου λαμπερό,είμαι πλυμιρισμένη
από κόσμο γύρω μας νιώθω τόσο μόνη..
Γιατί αγάπη μου μου,γιατί νιώθεις τόσο μόνη όταν όλοι
γύρω σου είναι εκεί για σένα??
Είναι αλήθεια όλοι τους εδώ για μένα??
Γιατί δε νιώθω έτσι εγώ φεγγάρι μου γλυκό...

Αλλά πως νιώθεις αγαπημένη?..
Μόνη!!
Ένα απόλυτο κενό!!
Γιατί αγαπημένη?.
Γιατί εκείνος δεν είναι εδώ...
Ποιος αγαπημένη?
Εκείνος που γεμίζει με φως τη ζωή μου,εκείνος
που πλυμιριζει με αγάπη μου τη καρδιά και τη ψυχή μου..
Εκείνος που μόνο με ένα βλέμμα του σου λέει τα πάντα...
Μόνο με ένα άγγιγμα του νιώθεις τα πάντα...
Εκείνος ο ένας ο μοναδικός, που μόνο μια φορά
στη ζωή σου βρίσκεις... 

Και που είναι τώρα αγαπημένη?.
Είναι μακριά μου γιατί δε γίνεται αλλιώς...
Είναι μακριά μου γιατί πρέπει...
Ειναι μακριά ο ένας από τον άλλον και ας μας πονάει
και τους δύο αυτό!!!

Ξέρεις κάτι όμως φεγγάρι μου??
Τι αγαπημένη πες μου..
Δε θα παψει ποτέ να αγαπάει ο ένας τον άλλον,
πάντα θα μαστε δεμένοι..
Το ξέρω αγαπημένη...
Πως το ξέρεις??

Μα ξέχασες αγαπημένη??
Είμαι το λαμπερό φεγγάρι σας όταν κοιτάς εσύ κοίτα και εκείνος
Ξερω ποτέ πονάτε και οι δύο σας και τότε με το φως μου
προσπαθώ να μαλακωσω τον πόνο της καρδιάς
και της ψυχής σας...

Μου λείπει φεγγάρι μου...
Και εκείνου του λείπεις να τώρα τον βλέπω από δω ψηλά
κάθεται και με χαζεύει καθώς το φως μου αντανακλά
πάνω στα σκοτεινά νερά της θάλασσας..
Αχ θάλασσα τη λατρεύει τη θάλασσα πάντα εκεί
πάει όταν θέλει να σκεφτεί,να χαλαρώσει...

Και εγώ τη λατρεύω και ας τη φοβάμαι και λίγο..
Να ξέρεις αγαπημένη ακόμα και αν δεν είστε ο ένας
κοντά στον άλλον έχετε εμένα να σας ενώνω..
Όταν και οι δύο κοιτάτε ψηλά ειναι σα να στε μαζί...
Σε ευχαριστώ φεγγάρι μου μα να μου τον προσέχεις...
Το ίδιο μου ζήτησε μια εκείνος για σένα...

Πάντα σας προσέχω αγαπημένη...
Σε χαιρετώ φεγγάρι μου πάω να τον ονειρευτώ μόνο έτσι μπορώ
έστω και λίγο να νιώσω το άγγιγμα του,το μάτια του αυτά
τα μάτια του να τα χαζεύω με τις ώρες...
Καλυνηχτα αγαπημένη,πήγαινε και ονειρέψου τον...
Φύλακας άγγελος σας θα γίνω πάντα αγαπημένη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου