Η συνέντευξη που όλοι έχετε δώσει... Μαριάννα Κοκεδήμα.

Μην μου πείτε ότι εσείς δεν......
Δεν έκλεισα ποτε την πόρτα στα λάθη μου, γιατί δεν θα μπορούσε να μπεί η αλήθεια!
Οι σωστή απάντηση έρχεται πάντα από την σωστή ερώτηση!
Η ερωτήσεις χωρίς βάση, είναι σαν τη βάρκα στη στεριά!
Μεγάλωσα τόσο όσο να έχω πλήρης γνώση κι επίγνωση των
πραγμάτων ! Τόσο όσο, ξέρω ακριβώς τι θέλω και τι όχι!
Τόσο όσο, να μπορώ να απαντήσω στις ερωτήσεις των
ανθρώπων, και κυρίως της ζωής και της καθημερινότητας,
γιατί η ζωή όλων μας είναι η καθημερινότητα και οι στιγμές!
Μεγάλωσα τόσο όσο
------------------------------*
Να Γεμίζω τις ώρες μου με ζωή, κι όχι την ζωή με ώρες!
----------------------------- *
Μεγάλωσα τόσο όσο να ζήσω τη κάθε στιγμή της ημέρας μου
με απλά και σημαντικά πράγματα, κι όχι να σκορπίζομαι
με ανθρώπουςπου είναι λίγη μπροστα σ'αυτα που
μου προσφέρει η στιγμή κι η ζωή!
Όταν με ρωτάνε, πως γίνεται να είσαι τόσο δοτική ; κι XXL ;
Απαντάω :
Γιατί γνώρισα ανθρώπους που ήταν XXS και 'τρόμαξα '
Γιατί γνώρισα ανθρώπους που δε είχαν να δώσουν ούτε
στον εαυτό τους, κι όχι στους άλλους, κι έκοψα περα .
Πως γίνεται να χαμογελάς πάντα και δυνατά ;
Γιάτι έκλαψα πολυ και σιωπηλά!
Ποιό είναι το κλειδί σου με τους ανθρώπους ;
Αυτό που γυρνάει από της δυο πλευρές
απ την μια είμαι εγώ, οι δικοί μου και η αλήθεια μου.
Κι απ την άλλη είναι οι πολλοί και το ψέμα!
Ή θα κλειδώθω απ έξω, ή δε θα μπεί κανείς χωρίς να
χτυπάει την πόρτα μου! Αυτό είναι το κλειδί μου πλέον!
Πώς γίνεται να μιλάς σιωπηλά και να ακουγεσαι ;
Γιατί κάποτε 'φώναζα' και δεν με άκουγε κανεις,
έκανα πολλά και με ' κορόιδευαν ' .
τώρα μιλάω μόνο με πράξεις!
Με λόγια μιλάω μόνο σε όσους έχουν αυτιά να με ακούσουν!
Τώρα απλά παρατηρώ σιωπηλά !
Πώς γίνεται να διαλέγεις πάντα το πιο μακρη δρόμο
κι όχι το συντομο ;
γιατί όσες φορες πήρα το σύντομο δρόμο, με έβγαλε πιο μακριά.
Γιατί η συντομία είναι για τους δειλούς.
Εχεις εχθρους ;
σαφώς κι έχω , δλδ όχι ακριβώς ,γιατί δε έκανα κάτι για να έχω
εχθρους, αλλά κακοί άνθρωποι που με ζήλευαν και με ζηλεύουν
ναι έχω, όπως όλοι νομίζω!
Είναι όλοι εκείνοι που με 'μαχαίρωσαν' με χαμογελα, και
γλυκόλογα. Όλοι εκείνοι που νόμιζαν ότι μπορούσαν να μου
κάνουν κακό, κάνοντας τους φίλους.
Όμως τους 'κράτησα ' κοντά για να ξέρω της προθέσεις τους,
να μπορώ να με προστατευσω.
Έχεις φίλους ;
Φυσικά κι έχω ειναι όλοι εκείνοι που μείναν κοντά μου, ακόμα
κι όταν εγώ δεν ήμουν 'δίπλα ' τους.
Είναι εκείνοι που ήρθαν στα δύσκολα χωρίς να τους καλέσω.
Είναι ελάχιστοι δέκα το πολυ , οι δικοί μου άνθρωποι!
Χάθηκες ποτέ σε διασταυρωση ;
οχι ποτέ, γιατί είχα δίπλα μου το ένστικτο μου
και μου έδειχνε το δρόμο.
Όταν ο δρόμος σου ήταν μονόδρομος τι έκανες ;
κοιτουσα πάντα από τις δυό πλευρές για ασφάλεια!
Φοβάσαι την μοναξιά ;
Όχι ποτέ,από μικρό παιδί ήμουν μόνη /ος μου!
Γιατί μέσα από εκείνη γνώρισα εμένα και τους ανθρώπους !
Η μοναξιά μου δίδασκε όλα όσα δε μπορούν οι άνθρωποι!
Η μοναξιά μου έδωσε δυναμη να αντιμετωπίζω τίς δυσκολίες,
μου έμαθε να είμαι ελευθερη/ος,και να σταθω γερά στα ποδια
μου χώρις να φοβάμαι το παρά κάτω δρόμο! Αλλά και την
προτιμώ, από τόσους μέτριους και λίγους ανθρώπους.
Σε όλα ήμουν μονος/η, δε φοβαμαι τίποτα, ουτε καν τον θάνατο,
γιατί είναι η κατάληξη της ζωής του ανθρώπου!
Έπιασες ποτέ πάτο ;
άπειρες φορές , τόσο όσο νόμιζα ότι κάποια στιγμή ήμουν
ερπετό ,αλλά δε το φοβήθηκα γιατί έμαθα να σηκωθώ χωρίς
την βοήθεια κάποιου, σηκώθηκα με τη δυναμη της ψυχής μου,
κι ας ήμουν στο πατο!
Έμαθα να βαδίζω μόνη μου , κι οποίος ήταν αντάξιος μου,
ακολουθησε, οι άλλοι ακόμα τρέχουν να με φτάσουν.
Έκανες ποτέ λάθη ;
ουουου κάθε μέρα κάνω ακόμα και τώρα, όμως είναι δικά μου
και δε πλήγωσα καμία ψυχή, μονάχα την δική μου. Ίσα ίσα,
πλήρωσα λάθη αλλονών, μου κόστισαν στη δική μου ζωή.
Εγώ ακόμα πληρώνω τα λάθη μου, λέω πως έμαθα απο τα λάθη,
αλλά ακόμα έχω δρόμο μπροστά μου.
Τα λάθη μας είναι οι λάθος επιλογές που κάναμε!
Γιατί είσαι τόσο 'χαλαρή' με τους ανθρώπους ;
Κάποτε ήμουν πολυ σκληρή με τον εαυτό μου, που πίστευα
ότι όλοι είναι σαν εμένα, εκεί ήταν η παγίδα.
Γιατί πάντα χαμογελάς
ακόμα κι όταν τα μάτια σου είναι θλιμμένα;
Γιατί το χαμόγελό μου είναι η δύναμη μου και η απάντηση
σε όλους όσους αναρωτιουνται, πως τα κατάφερα
μόνη/ος μου!
Πώς γίνετε να έχεις τόση υπομονή
ακόμα κι όταν ξέρεις ότι σε μειώνουν ή σε αμφισβήτουν ;
Νομίζουν ότι με μειώνουν, εκείνοι ξέρουν ότι πάντα ήταν
κι είναι κατώτερη, γι'αυτό. Όσο για την αμφισβήτηση,
ο χρόνος έδειξε και δείχνει την αξία του καθενός μας!
Με την υπομονή μου κέρδισα πολλα κι 'έχασα 'αρκετά,
αλλα με συμπλήρωνε παντα η επιμονή μου και η
εμπιστοσύνη στον εαυτό μου! Γιατί, και η υπομονή
χάνει την υπομονή της! Έλεγε ο πατερας μου!
Ήσουν πάντα άνθρωπος με τόσο πεισμα ;
Από μικρό παιδί, αυτό που ήθελα το διεκδικούσα, αλλά παντα
με έντιμο τρόπο και με αξιοπρέπεια, δε το βάζω ποτέ κάτω
μέχρι να φτάσω εκεί που θέλω! Υπομονή, επιμονή, δύναμη ,
πείσμα και πολυ δουλειά έφτασα εδώ που είμαι σήμερα.
Δεν ξέχασα ποτέ της αρχές μου και τις συμβουλές των
ανθρώπων που με μεγάλωσαν, γι'αυτό λέγομαι άνθρωπος!
Η ευαισθησία και η καλοσύνη σου δε σε έβλαψαν ποτέ ;
Πάντα, ακόμα και τώρα, όμως χάρη στην ευαισθησία μου
έμαθα να αγαπάω αληθινά και πολυ.
Έμαθα να είμαι εγώ κι όχι κάποιος άλλος . Νιώθω πλέον
περήφανη/ος που ήμουν και είμαι ευαίσθητη/ος,
γιατί έτσι μπορώ να δώσω όλα όσα δε μπορουν οι άλλοι
που δε έχουν συναισθήματα και καλοσύνη για κανέναν
και για τίποτα, απλά έτυχε να έχουν τη μορφή
του ανθρώπου, ενώ δε ειναι!
Έχεις μετανιώσει ποτέ για κάτι ;
Φυσικά κι έχω μετανιώσει, για όλα εκείνα που δε έκανα,
για όλους εκείνους που τους επέτρεψα να με πονανε, για
όλους εκείνους που ήρθαν σαν κλέφτες κι έφυγαν σαν
κύριοι, και για όλα που δεν έκανα για μενα. Ήθελα να με
είχα αγαπήσει περισσότερα, αλλά τώρα πια με λατρευω !
βλέπεις ; όλα διορθώνονται στη ζωή, φτάνει να το θέλεις πολυ !
Δεν μετάνιωσα ποτέ που αγάπησα τους ανθρώπους,
ακόμα κι όταν δε το άξιζαν!
Συγχωρείς εύκολα ;
δυστυχώς ναι, είναι το μεγαλύτερο μου ελάττωμα, αλλά δεν
ξεχνάω ποτέ, αυτό κάνει την διαφορά σε μένα!
Θυμώνεις συχνά ;
πολυ μάλιστα, αλλά για λίγο, έχω στο πλάι μου τον Θεό,
που δε με ξέχασε ποτέ! Αποφευγω τον θυμό, γιατί
είναι κακός συμβουλος! Τα αφήνω όλα στην δικαιοσυνη
του Θεου και της ζωής, για όλους κι όλα!
Σε αδίκησαν ποτέ ;
από πάντα και πάντα. Θα μου πεις, και ποιός δε έχει αδικηθει ;
Όλοι λίγο ή πολυ , όμως έχει διαφορά αδικία με αδικία!
Και τι έκανες γι'αυτό ;
Απόλυτος τίποτα απλά πιστεύω πάντα στη θεία δική, και σε μένα!
Είσαι λίγο αυστηρός άνθρωπος ; ή μου φαίνεται ;
Καθόλου, απλά είμαι δίκαιος και ρεαλιστής άνθρωπος,
λέω τα πραγματα με τ'ονομα τους!
Έχεις αδικήσει ανθρώπους ;
Φυσικά, δεν τους έβαλα στην θέση τους την ώρα που έπρεπε.
Αδικία λέγεται κι αυτό αλλά τους έβαλε ο θεος αντί για μένα!
Αυτή λέγεται δικαιοσυνη!
Είσαι καλός άνθρωπος ;
Δε μπορω να απαντήσω εγώ σ'αυτο, αλλά δε έχω πειράξει ποτέ
κανέναν, ίσα ίσα το αντίθετο !
Ο Θεός θα μας κρίνει αν είμαστε καλοί ή κακοί άνθρωποι!
Φοβήθηκες ποτέ το σκοτάδι ;
Όχι βέβαια,ακόμα κι όταν 'χρειάστηκε ' να ζω για λίγο σε
σκοτάδι! Είχα κι έχω πολυ Φως μέσα μου, αυτό με καθοδήγησε
σε κάθε κατηφόρα που συναντούσα στη ζωή!
Αυτό που απέφευγα πάντα ήταν και είναι οι άνθρωποι με
σκοτεινή ψυχή και μυαλό!
Έκανες ποτέ κακό σε άνθρωπο ;
ποτέ, ίσα ίσα μου έκαναν! Ειμαι χαμηλών τόνων γενικά,
μιλάω μόνο όταν πνίγομαι μέσα μου από αδικία ανθρώπων!
Αλλά όταν μιλάω, καλυτερα να κρυφτείς, γιατί θα ακουσεις
μόνο αλήθειες που σκοτώνουν! Κι όταν μπαίνουν στα
σύνορα μου, τότε γίνομαι υαινα και κατασπαραζω σάρκες!
Μεγάλωσα τόσο, όσο κοιτάω μονάχα την ζωή μου, κι
ασχολουμαι με αυτους που αγαπάω και με αγαπούν!
Έτσι είμαι κι σε όποιον αρεσω, ποτέ δε με απασχόλησε
αν θα αρεσω ή το τι θα πουν για μένα!
Όλες τις αγώνες στη ζωή της έδωσα μονος μου!
Δόξα το θεο για ολα που μου εδωσε κι όλα όσα μου πήρε!
Κάποιο λόγο θα είχε!
Όμως οι άνθρωποι δε έχουν κανένα λόγο να κρίνουν και να
πληγωνουν τους άλλους!
Γιατί θυμός του πόνου, σε κάνει άλλον άνθρωπο.
Μια μέρα όλοι θα δώσουμε συνέντευξη και λογαριασμό
εκεί που πρεπει !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου