Για σένα μικρή μου Αριάδνη.... Γιώτα Κλουτσούνη.

Μιά φορά κι έναν καιρό.
Σ' ένα μέρος μαγικό.
Ζούσε ένα μικρό κορίτσι.
Που μοιαζε ζαχαρωτό.
.....
Αριάδνη τη φωνάζαν.
Κι ήταν πάντα γελαστή.
Όλοι γύρω τη χαζεύαν.
Ήτανε ξεχωριστή.
......
Μιά φωνούλα σα μετάξι.
Πρόσωπο αγγελικό.
Ήταν όλο σκέρτσο, νάζι.
Σα μικρό αερικό.
.....
Καραμελίτσα μου μικρή.
Σα μιά νεράιδα με ραβδί.
Που ρθε στη γη μ' ένα σκοπό.
Σε όλους γέλια να σκορπά.
Για να'ναι ευτυχισμένοι.
.....
Καραμελόσπιτο θα φτιάξω εγώ μαζί σου.
Με λιχουδιές θα ομορφύνω τη ζωή σου.
Θα'σαι για μένα το μικρό ζαχαρωτό μου.
Το νεραιδάκι το γλυκό, το φτερωτό μου.
....
Καραμελόσπιτο θα φτιάξω εγώ μαζί σου.
Να'ναι γεμάτο μπισκοτάκια, σοκολάτες.
Κι αυτά θα λιώνουν σαν ακούνε τη φωνή σου.
Και σαν ποτάμι θα κυλάνε στη ζωή σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου