Όλα Βουρκώνουν και Κλαίνε Απόψε... Μαριαννα Κοκεδημα.

Βουρκώνει
απόψε η νύχτα
βουρκώνουν οί λέξεις
αρνούνται να μπούνε
στη σωστή σειρά !
Βουρκώνει
απόψε η θλίψη
θύμωσε η νοσταλγία
και κρύφτηκε σε μίαν γωνία
πίσω από την καρδιά !
θύμωσαν
τα δάκρυά της νύχτας
και τρέχουν ασταμάτητα
στα θολά τζαμιά της ψυχής μου !
Βουρκώνουν
οί λέξεις απόψε
βουρκώνει η θλίψη
θυμώνει η μελαγχολία
κρύφτηκε η νοσταλγία
κλαίει ο ουρανός της ψυχής μου !
Χαίρεται
μονάχα η αγάπη
εκείνη δε βουρκώνει ποτέ !
χαμογελούν τα χείλη
της ψυχής μου !
Όλα
Βουρκώνουν και κλαίνε απόψε
μονάχα η αγάπη μου για σένα
χαμογελά κ χορεύει
σε τόση θλιμμένη νύχτα !
Αγάπα ψυχή μου
να φοβηθεί η θλίψη
να ανθίζει η άνοιξη μέσα μου ξανά !
Αγάπα ψυχή μου
να βγει κ πάλι ο ήλιος !
Όσο ζεις κι αναπνέεις ν'αγαπας
να έχεις πάντα άνοιξη στη ψυχή
ποτέ χειμώνα !!!
φτάνει να αγαπάς με τη ψυχή σου !!
Εκεί είναι το μυστικό ...Στη ψυχή !
Μαριαννα Κοκεδημα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου