Καίγομαι... Νόρα Ξένου.

Καίγομαι στο όνομά σου
Καίγομαι να φωνάξω πόσο σ’ αγαπώ,
φοβάμαι να το ομολογήσω
για να μην σε παρασύρω στη φωτιά
που κουβαλάω και σε κάψω
από την ένταση του πάθους.
Θέλω να σε σφίξω στην αγκαλιά μου,
να σε κάνω να χαθείς
μέσα στα χέρια μου
μα τρέμω μην φύγεις σαν αέρας
μέσα από τα αγγίγματά μου
και μείνω σαν κύκνος ορφανή
να σε περιμένω.
Κι όμως σ’ αγαπώ λέω κλαίγοντας,
μουρμουρίζοντας παραπονεμένα.
Επιθυμώ να αφήσω τα χείλη μου
πάνω σου,
μα υπάρχει κίνδυνος η κάψα τους
να εξαϋλώσουν
το κορμί σου πριν ακόμη σε χορτάσω.
Ασταμάτητο αλισβερίσι των αισθήσεων
μέσα στου μυαλού τα μονοπάτια,
πώς να αφήσω το στίγμα μου
αναλλοίωτη από του χρόνου
τις φθορές.
Όταν εγώ σου λέω σε θέλω
και εσύ τρέμεις από αγάπη
στα πόδια μου σαν ψάρι ..
Ένα θα σου πω ακόμη ...
σε θέλω έστω και κλαίγοντας για σένα!
Νόρα Ξένου
Κείμενο από το βιβλίο "Μοναχική Αναζήτηση"
εκδόσεις Όστρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου