Πως Να Μην Σ'Αγαπώ... Νέλλη Κουμεντάκη.

Πως να μην σ'αγαπώ
που γεμίζει απο σένα η ψυχή μου
ουρανό, την ομίχλη την κρύβεις τη φωτίζεις
με των ματιών σου το φως!
~~~~~
Πως να μην σ' αγαπώ
που ξαναγιεννιέται ο κόσμος μου
αφού είσαι ο δικός μου θεός, μέσα απ 'το βλέμμα σου
την απεραντοσύνη του κόσμου συναντώ!
~~~~~
Τη σιωπή σου αγκαλιάζω
έχω εσένα ότι ποθώ, μου χορεύει
ο ήλιος στα μελτέμια σου ναυαγώ σε σφιχταγκαλιάζει
η σκέψη μου δεν ξέρω αλλιώς!
~~~~~
Στις ακτές των ματιών σου
η έμπνευσή μου θεριεύει μοιάζει
λυτρωτική, μέσα εκεί συμφιλιώνομαι, στα γαλάζια σου
πελαγα εξάπτεαι η κάθε στιγμή!
~~~~~
Σε νιώθω στα κύτταρα
στη μπόρα την ξαφνική,στο μεθύσι
της θάλασσας στο γλυκοφίλημα της, είσαι παντού
και η σκέψη σου μ' ακολουθεί!
~~~~~
Πως να μην σ' αγαπώ
αφουγκράζεσαι τη ψυχή μου, στα αφανέρωτα
είσαι εκεί, κι όταν θλίβομαι σε νιώθω απάγκιο μου,
κι αφήνομαι στην ευαισθησία σου τη ρομαντική!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου