Ήθελα... Δημήτρης Κεραμίδας.

Ήθελα νάμαστε μαζί
κάτω απ'τό φεγγάρι
νά ζούσαμε γλυκιές στιγμές
νά ήμασταν ζευγάρι...
Νά ήμουν ό ταξιδευτής
όλου τού κορμιού σου
νά ένιωθα τόν έρωτα
μέ όλους τούς σφυγμούς σου.
Καί όταν ή μία καρδιά,
πλησιάζει τήν άλλη ...
Τότε θά ζούσαμε μαζί
τού έρωτα τήν ζάλη *
Νά μήν αφήσω σπιθαμή
άγγιχτη στό κορμί σου,
νά ζώ ότι υπέροχο
καί όμορφο μαζί σου *
Νά σέ φιλούσα στόν λαιμό
τά χείλη μου νά αγγίζουν
ότι κορίτσι μου γλυκό
μέ πόθο σέ γεμίζουν"
Ήθελα νά γινόμουνα
εγώ ό εραστής σου ...
Όλα νά μού τά έδινες
σώμα καρδιά ψυχή σου !
Ό έρωτας είναι αυτός
πού τις καρδιές ορίζει...
καί τά κορμιά μέ ηδονή
αυτός μας τά γεμίζει "
*Τό όνειρο τελείωσε*
καί τρίβωντας τά μάτια
Πικρά χαμογελάω ...
Ζωή μου πές είναι πολλά
Αυτά πού σού ζητάω ;
Δημήτρης Κεραμίδας Copyrite 24/6/21

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου