Γυρεύοντας Την Χαρά... Δημήτρης Κεραμίδας.

Έγραψα γιά τόν έρωτα
κι άλλοτε στήν αγάπη,
στό τέλος ή κατάληξη
πόνο είχε καί δάκρυ "
Λέξεις χαρούμενες νά βρώ
γιά τούτο μου τό ποίημα
καμιά δέν μού'ρχεται στό νου
καί λέω μά τί κρίμα ...
Υπάρχουν λέξεις όμορφες
απ'τό μέλι πιό γλυκιές
μά όλες μετανάστευσαν
καί έφυγαν μεσ'τό χτές ...
Ό κόσμος όλος γύρω μας
περνάει πικραμένος
απ'τά πολλά προβλήματα
πούνε βασανισμένος "
Σάν τί λοιπόν πρέπει εγώ
στόν κόσμο γιά νά γράψω
Λέξη χαρούμενη νά βρώ
η πλαϊ του νά κλάψω ;
Μάς έκανε τό σύστημα
πιόνια του στήν σκακιέρα ...
Καί μέ τό ζόρι σήμερα
νά λέμε καλημέρα *
Πούνε λόγια χαρούμενα ;
νά γράψω στό χαρτί μου *
Όπως ή δική σας ζωή
είναι καί ή δική μου "
Πολλές φορές τά λόγια μου
είναι γεμάτα πόνο ...
Γιατί κι εγώ όπως εσείς
μέ πόνο τά πληρώνω *
Μακάρι καί ή πένα μου
αγάπη νά σκορπούσε ...
Καί νά έκανα τον κόσμο
άλλο νά μήν πονούσε *
Δημήτρης Κεραμίδας 25/6/21
Copyrite

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου