Η νεράιδα μου... Στίχοι τασος Ζωταλης.

Οι έρωτες τα όνειρα της κλεψανε
Στα μπλε της μάτια είδαν τη χαρά τής
Με ψεύτικη αγάπη την πλανεψανε
Να κόψουν μια για πάντα τα φτερά της
Της εταξαν φιλί μα για αντάλλαγμα
Της ζήτησαν τη μαγική της σκόνη
Κι αυτή που η ψυχή της ήταν μάλαμα
Την έδωσε και τώρα είναι μόνη
Τα δάκρυα της πεσαν μες τη θάλασσα
Νεράιδα που την πρόδωσαν και κλαίει
Θυμήθηκε που για μια αγάπη άλλαξα
Γι'αυτό ήρθε κοντά μου και μου λέει
Πώς είναι όταν με ψέμμα σε γεμίζουνε?
Πώς είναι όταν η αγάπη σε προδινει?
Τα δυο μου μάτια είδε να δακρυζουνε
Και ρώτησε τι έχει απομείνει
Της είπα να ρθει μέσα στην αγκάλη μου
Να να νιώσει της καρδούλας μου το χτύπο
Αγγίζοντας κατάλαβε το χάλι μου
Και μου πε απ' την καρδιά σου δε θα λείπω
Σηκώθηκα πρωί μα όμως χάθηκε
Λυπήθηκα ποτέ δεν την ξανάιδα
Ομως στα φυλλοκάρδια μέσα πιάστηκε
Γιατι έτσι αγαπάει μια νεράιδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου