Ποιητικό Μονοπάτι... Nikola Painter.

Σαν ταξιδιώτης της καρδιάς ακολουθώ το μονοπάτι που χάραξε
η ψυχή. Κοίταξα πίσω βλέποντας εκεί που η καρδιά δεν θα
περπατήσει ξανά...Έγινες η ποιήτρια της καρδιάς μου και εγώ
ο εραστής της ψυχής σου κοιτάζοντας μπροστά και χαράζοντας
το όνομά σου στο αιώνιο πέλαγος της αγάπης.
Αρνούμαι το αδύνατο και απομονωμένο μονοπάτι
Και γράφω ποίηση προς αναζήτηση του ανεξήγητου
της δικής σου καρδιάς.
Οι μεγάλες πράξεις πρέπει να επιχειρούνται δίχως πολλή σκέψη
Αφήνοντας την καρδιά να ανοίξει το μονοπάτι η Αγγελική ψυχή
του ανθρώπου ορίστηκε για να ζει...
Μέσα από την έκφραση της προσωπικότητας μου δημιουργω
ποιητικά μονοπάτια μέσα από σκέψεις και λέξεις που η ποίηση
των ματιών σου μου χαρίζει απλόχερα..
Στάσου και απόψε κοντά μου....
Απλωσα το χέρι μου στον αντίλαλο της δικής σου αγάπης
ζητώντας να χορέψεις μαζί μου
Στο ποιητικό μονοπάτι του έρωτά μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου