Για πάντα μαζί... Nikola Painter.

Κοιτάζουμε στην ίδια κατεύθυνση,
Μα οι δρόμοι είναι χωριστά...
Και ότι δικό σου
Τα μάτια σου μου χάρισαν, για πάντα στην
καρδιά μου έμειναν κλειστά.
Όταν το χέρι και η καρδιά
Τον ίδιο δρόμο έχουν, τότε η ψυχή γεννά
"Το
Για πάντα μαζί"
Σ αγαπώ για αυτό που είσαι αλλά και για αυτό
που έκανες εγώ να είμαι...
Είμαι αυτός που γέρασα μαζί σου μία μέρα
θα σου γράφω όταν τα μάτια σου θα βλέπω
και τα μάτια σου από χαρά αγάπης δάκρυα θα χύνουν...
Παίρνω το αύριο μαζί μου
Σε μία μάχη της καρδιάς στον πόλεμο
της θάλασσας των δακρύων της αγάπης.
Στους άξιους καπεταναίους
Η αγριεμένη θάλασσα τα κύματα και οι άνεμοι
είναι πάντα στο πλευρό τους...
Σαν άξιος καπετάνιος κυβερνήτης της αγάπης
που εμπιστεύτηκε η καρδιά σου
Υπόσχεση σου δίνω πώς εσύ και εγώ
Στο καράβι της ζωής
Θα είμαστε
Για πάντα μαζί.

© Nikola Painter

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου