Να χαθούμε στα πέλαγα... Ιωάννα Καγκαρά.

Να χαθούμε στα πέλαγα και στις βαθιές τις θάλασσες
κόρη μου εκεί που δεν θα μας βρει κανείς.
Σαν καπετάνιοι θα σαλπάρουμε στα όνειρα μας.
Κάθε κύμα της και μια ιστορία
και στις τρικυμίες της πάντα μαζί.
Στηρίξου πάνω κόρη μου και μην φοβάσαι.
Μια θάλασσα είναι η ζωή που
θα την κολυμπάμε εγώ και εσύ!!!!
Σε όποια λιμάνια θα βρεθείς,
εγώ θα στέκω πλάι σου να σου κρατώ το χέρι.
Σαν τα καράβια που στέκουν ξαναρωτά
στην πλώρη θα σε καμαρώνω,
λίγο πριν σαλπάρουν για άλλες εξερευνήσεις.
Κάθε λιμάνι σου μια ιστορία και τα ταξίδια σου
μια νέα εμπειρία και εξερευνήσεις.
Και πάντα εκεί θα στέκω
με καμάρι να σε βλέπω να ωριμάζεις.
Βράχος θα είμαι μην μου χτυπήσεις.
Μαντίλι για να μη βλέπω δάκρυ να τρέχει.
Άπλωσε τα χέρια σου
να σαλπάρεις στα όνειρα σου
και εγώ ο χάρτης σου να μην μου χαθείς.
Εγώ και εσύ σε μια θάλασσα
με όνειρα που λάμπει μόνο για μας.

Ιωάννα Καγκαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου