Μια συγνώμη δεν είναι αρκετή... Λιανα Δακαναλη

Μια συγνώμη δεν είναι αρκετή... καθώς η λέξη έχει χάσει τη
δύναμη και το νόημα της σήμερα και είναι μια κούφια λέξη.
Σε εσφαξα. Συγνωμη. Σε ξενυχιασα.Συγνωμη.Σε σκότωσα ...
Θυμιζει άλλες εποχές.Παλαιολιθικές.
ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ.Πες συγνώμη και θα σου πάρω ποδήλατο.
Θα σε πάω σινεμά αλλά πες συγνώμη.
Η Κόπρος του Αυγεία καθαρίστηκε, όχι από μια συγνώμη αλλά
από έναν ήρωα, τον Ηρακλή και από έναν ποταμό,τον Πηνειό.
Η Αρχαία μας Τραγωδία στηρίχτηκε πάνω στη μαγική λέξη
κ α θ α ρ σ η (catharsis), και όμως άνθρωποι που την
υπηρετούν αποκλίνοντας γίνονται βασανιστές ψυχών.Θου Κύριε.
Ετσι λοιπόν, δεν αρκεί μια συγνώμη για να σβήσουν οι χαρακιές
ψυχής καθώς και να επουλωθούν κομμένες φλέβες και να
ξαναχτιστουν παρατημένες στη μέση σταδιοδρομίες.
Χρειάζεται ένας ήρωας, ένας ποταμός κι ένα Λοιμοκαθαρτήριο
για τα επηρμενα άτομα.Ένα Λαζαρέτο για την ίδια την έπαρση
που από τον ... καλο στον εγκέφαλο δεν απέχει πάρα μόνο
μια τρίχα.Χρειαζεται κι ένας σουγιάς να σκάψει βαθιά στο
κόκαλο μέσα να βγάλει μεδουλι.
Να βγάλει ζουμι.Γενικως και αορίστως ...
ΟΧΙ, ΔΕΝ ΞΕΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΕΤΣΙ ΜΕ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ.
ΧΑΙΡΕΤΩ ΣΑΣ ... ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.
ΧΑΙΡΕΤΩ ΣΑΣ ... ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ.
ΧΑΙΡΕΤΩ ΣΑΣ ... ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΔΙΠΛΑΝΗΣ ΠΟΡΤΑΣ
- ΕΓΩ ΔΗΛΑΔΗ - ΠΟΥ ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΑ ΕΠΟΙΗΣΑ ΤΗΝ ΝΗΣΣΑΝ.
ΝΤΡΟΠΗ ΜΟΥ. ντροπή μου ντροπή μου ντροπή μου.
Ας κοιταχτω στον καθρέφτη μου και να με φτύσω
ΣΑΝ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΗ να μην με ματιασω.
Καιαιαι ... ντροπή μου, που ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΑ δεν μίλησα.
Δεν προστάτευσα τα παιδιά μου. ντροπή.
(Ομιλώ για μένα αποκλειστικά και μόνο για μενα).
( ... ο,τιδηποτε άλλο ανάγεται σε παρεξήγηση και σε
αποκυήματα φαντασίας του καθενός).
(κάθε σκέψη που πετάει από πρόσωπο σε πρόσωπο
είναι συμπτωση ... συμπτωματική).

ΟΧΙ, ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΟΥΦΙΑ ΛΕΞΗ ΕΙΝΑΙ.
ΟΧΙ, ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΛΕΙΨΩ ΖΑΧΑΡΗ.
ΟΧΙ, ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΛΕΙΨΩ ΜΕΛΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου