Στον ώμο σου ακούμπησα... Τάκης Κτενάς.

Στον ώμο σου ακούμπησα τα όνειρα μου
ζεστά κι αυτά σαν τα φιλιά μου
πάνω στον γυμνό σου ώμο
τα σημάδια του έρωτα μου!
Στα χείλη σου ακούμπησα τα χείλη μου
δροσιάς να πάρω το φιλί
και μόλις φίλησα τα χείλη σου
φίλησα και την ψυχή!
Στα στήθη σου ακούμπησα τον πόθο μου
γυμνά κι αυτά σαν το κορμί
που αναρριγά ζητά τον έρωτα
να πιεί νερό απ' την πηγή!
Στο σώμα σου ακούμπησα τα χάδια μου
στα χέρια μου θωπεύουνε θεοί
το όμορφο γυμνό κορμί
που ανοίγει σαν λουλούδι την αυγή!
<<Φίλα τον γυμνό μου ώμο>>
μου λες ψιθυριστά και καις
<<φίλα με και κάνε με ότι θες>>
μου λες σιωπηλά και κλαις!
<<Φίλα με αγάπη μου
αύριο δεν υπάρχει
φίλα με η νύχτα μου
φως απ' το φιλί σου νάχει!>>
Και ακούμπησα τα όνειρα
στον ώμο σου επάνω
για νάχω την εικόνα σου
όταν θα σε χάνω...
Και ακούμπησα τα όνειρα
στον ώμο σου επάνω
για να σε βλέπω αγάπη μου
όταν δεν σε φτάνω...
ΤΑΚΗΣ ΚΤΕΝΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου