Θαλασσινή Φυγή... Νέλλη Κουμεντάκη.

Είσαι της ψυχής τ' αγκάλισμα
τ' άγγιγμα της στιγμής, της χρυσαυγής
τα ρόδινα σεργιάνι της αυγής!
~~~~
Στο βλέμμα μου η σαγήνη
το πάθος μου εσύ, στο πέταγμα
των γλάρων εκεί θαρρώ πως είσαι
γι'αυτό πετά η ψυχή!
~~~~
Τη σκέψη απογειώνεις
της καρδιάς μου είσαι θαλπωρή
και κάθε άγγιγμά σου του πόθου μου διαδρομή,
ταξίδεψέ με στ' όνειρο στα διάφανα νερά σου
σ' αλαργινό νησί!
~~~~
Το μαγικό σου άγγιγμα
αύρα ξεχωριστή, κι αυτό σου τ' ανατρίχιασμα
που νιώθω στο κορμί, είναι η εξουσία που ασκείς
στη σκέψη μου αίσθηση υπαρκτή!
~~~~
Απάνεμο αραξοβόλι μου
αναζήτησή μου επιμονή δίπλα σου
και οι στεναγμοί μου ακόμη γίνονται στοχασμοί!
~~~~
Είσαι της ψυχής τ' αγκάλιασμα
η σύντομη φυγή, το μαγικό σου άγγιγμα
το μλπέ σου το βαθύ!

Νέλλη Κουμεντάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου