Μια ζωή κοντά σου... Νόρα Ξένου.

Ένα ευχαριστώ αφήνω στα χείλη σου
για όσα χρόνια ζήσαμε μαζί...
Ένα ευχαριστώ για τις στιγμές
που φέρθηκα εγωιστικά και όμως
ήσουν δίπλα μου και με την αγάπη σου
έφερες τη γαλήνη στην ψυχή μου.
Κοντά σου έμαθα τον εαυτό μου,
γνώρισα τα προτερήματα
και τα ελαττώματα μου.
Έγινα μητέρα και υπεύθυνη
για το μεγάλωμα τους.
Είσαι το στηρίγμα μου σε κάθε μου βήμα.
Μ' αρέσει να σε διεκδικώ καθημερινά
και να βλέπω εκείνο το ερωτευμένο
βλέμμα που αγάπησα.
Κοίταξε με!! Έχουν περάσει χρόνια
από πάνω μου, όμως μέσα μου
τα συναισθήματά μου
έχουν μείνει αναλλοίωτα.
Μείνε κοντά μου γιατί αν φύγεις θα χαθώ...
Μείνε κοντά μου, γιατί άλλη αγάπη
σαν τη δική μου δεν θα βρεις.
Μη σταματήσεις να με κρατάς από το χέρι,
γιατί θέλω να ζήσουμε μαζί
μέχρι τα γεράματα μας,
να χαϊδεύω τα άσπρα σου μαλλιά
και να σε βρίσκω τον πιο
γοητευτικό άντρα πάνω στη γη.
Έμαθα τον κόσμο να τον βλέπω
μέσα από τα δικά σου μάτια
και ομολογώ πως δεν θα άλλαζα τίποτα,
γιατί ζεις μέσα σ' αυτόν.
Σύζυγος, σύντροφος, πατέρας, φίλος
και εραστής τα κατέχεις όλα επάξια
και είμαι πολύ τυχερή που σου έδωσα
το σώμα και την ψυχή μου.
Χρόνια μας πολλά!!
Νόρα Ξένου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου