Θέλω... Ιωάννα Καγκαρά.

Τα εμπόδια ανάμεσα μας θέλω να τα σβήσω εδω και τώρα.
Σε θέλω απόψε μαζί μου χωρίς διαχωριστηκές
κόκκινες γραμμές.
Θέλω μόνο ν'ακουμπήσω επάνω σου με ορμή.
Δεν θέλω απλά να σε φιλήσω.
Θέλω απλά να καούμε στις φλόγες μας.
Δεν θέλω απλά να μ' αγκαλιάσεις τρυφερά.
Αλλά τα χέρια σου να γίνουν καυτά σίδερα επάνω μου
και να με κάψεις από έρωτα
Δεν θέλω να μου πεις ότι ειμαι ο καλύτερος εραστής σου.
Δεν θέλω κοπλιμέντα αλλά να με ζήσεις απόψε σαν τον
μοναδικό άντρα της ζωής σου.
Δεν θέλω να μου ζητάς παράφορα τις ηδονές μου.
Θέλω να σου λείψει η φωνή μου που σου λέω πόσο σε θέλω.
Και να με αναζητήσεις ανάμεσα σε τόσους που σε γνώρισαν.
Θέλω να είμαι ο διαφορετικός για σένα.
Ο ξεχωριστός παθιασμένη γυναίκα της καρδιάς μου.
Δεν θέλω να κρατήσεις αναμνήσεις από μένα.
Αλλά μόνο εμένα.
Το για πάντα δεν αρμόζει σε γυναίκες σαν εσένα.
Αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
Στις ελπίδες μου ποντάρω απόψε να μην στο ζητήσω εγώ.
Αλλά να με κρατήσεις εσύ
γιατί ένιωσες την αμαρτία μου και κατάφερα να γίνω
ο πρώτος που τσαλαπάτησα τις κόκκινες γραμμές σου
γιατί σε ήθελα πολύ.

Ιωάννα Καγκαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου